Naklejki wodne od Nails Sticker

Cześć!
Naklejki wodne są moim ulubionym sposobem zdobienia paznokci. Wynika to głównie z tego, że aplikacja jest bardzo szybka i niesamowicie prosta.


Jakiś czas temu otrzymałam wiadomość z propozycją wybrania 15 wzorów naklejek wodnych od użytkownika allegro nails-sticker. Wybrałam wzory z aukcji, gdzie znajdowały się naklejki przeznaczone do paznokci hybrydowych. Po wymianie kilku maili dostałam również możliwość wypróbowania tych dla paznokci naturalnych (te z kolei wybierane losowo).
Odebrałam paczuszkę po dwóch dniach. W kopercie znalazło się aż 25 arkuszy. Poniżej możecie zobaczyć wzory. Tak w ramach ciekawostki - przy wyborze pomagał mi mój chłopak. Na aukcjach jest tak dużo wzorów, że ciężko było mi się zdecydować.



Jednak czym różnią się naklejki do hybryd od tych do paznokci naturalnych? Te drugie są drukowane na grubszej folii. Pod palcami czuć różnicę. Osobiście troszkę lepiej mi się pracowało z tymi grubszymi, ponieważ trudniej je pozwijać, ale przy cieńszych (są ULTRAcienkie) łatwiej pozbywamy się zmarszczek. Należy uważać, by ich nie przerwać. Warto zaznaczyć, że naklejki są półprzezroczyste i uważam, że konieczna jest kolorowa emalia przed przystąpieniem do aplikacji. Ja zazwyczaj wybieram biały kolor.
Jedno ze zdobień wykonałam na pazurkach mojej koleżanki - Oli. Wzór ma numer V483. Niestety, top coat Sophin GelLac dziwnie zmarszczył naklejkę i rozmazał wzór znajdujący się na niej. Kolejny - Wibo Incredible Gel poradził sobie nieco lepiej, ale nadal robił smugi. Odradzam używania tych topów. Dobrze sprawdza się Sally Hansen Insta-Dri.


Poniższe są już na moich pazurkach. Wybrałam wzór z arkusza o numerze V637.
Bardzo się polubiłam z tymi naklejkami. Podczas aplikacji nie miałam większych problemów. Łatwo wymywa się nadmiar ze skórek. Trzymają się świetnie - dopóki nie odpryśnie bazowy lakier bądź do zmycia mani.








Co sądzicie o tych naklejkach? Podobają Wam się? Miałyście już z nimi styczność?


Dziękuję Nails Sticker za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Piękne wzory, te róże na Twoich paznokciach wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  2. O ładnie :) też lubię naklejki :) i fajną paczkę dostałaś, duży wybór wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju uwielbiam naklejki wodne! te z ich aukcji są świetne, chciałam kupić, ale nie mogę się zdecydować które haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten sam problem :) W dodatku teraz doszły nowe wzory :)

      Usuń
  4. Lubię naklejki na całe paznokcie bo dają niesamowity efekt :) Wzór z różami jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuje, że moje paznokcie nie są tak piękne a mój talent nawet do naklejenia naklejki hm... talent.. chyba nie istnieje :D różyczki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię naklejki wodne, chociaż wolę stemple; dają więcej możliwości zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja - dają. Ja ze stemplami niestety sobie nie radzę zbyt dobrze :(

      Usuń
  7. Mam, lubię ale Anastazja.net są o niebo lepsze. Przynajmniej mnie się lepiej z nimi pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naklejki wodne to jeden z moich ulubionych sposobów na ozdobienie paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są te naklejki :) Bardzo lubię ten sposób ozdabiania paznokci. Mi z kolei czasami przy wyborze rzeczy pomaga mama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja mam czasem problem... :D

      Usuń
  10. Dwa zdobienia są super, ale to z kwiatkami mnie urzekło :) piękne te naklejki, sama sie dziwię dlaczego jeszcze żadnych nie mam :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!