Naklejki wodne - Banggood

Cześć, cześć!
Pamiętacie post z moimi drugimi zakupami na stronie Banggood? Jeśli nie, to zapraszam serdecznie TUTAJ. Ostatnio pokazywałam Wam futerko, a dziś przyszedł czas na naklejki wodne.




Wybrałam 2 rodzaje: pandy i zamki błyskawiczne w dwóch kolorach.

Czy te pandy nie są urocze? Bardzo się z nimi polubiłam! W trakcie aplikacji należy pamiętać, by zdjąć folię ochronną i nie trzymać ich zbyt długo w wodzie, bo zaczną się zwijać i mogą pomarszczyć na paznokciu. Kosztują niewiele, bo 0,99$ i znajdziecie je pod tym linkiem - KLIK.







Bazą był dla mnie lakier Sophin 0001, a towarzyszył 0002 :) Recenzję obu znajdziecie pod tym linkiem - KLIK.

Kolejne to zamki błyskawiczne. Zdecydowałam się na oba dostępne kolory, czyli srebrne oraz złote. Srebrne wypadły nieco drożej, co jest troszkę dziwne. Choć nie kosztowały dużo, bo jedyne 1,22$ i są TU, złote kosztują 1,11$ i są TUTAJ.





Jako baza posłużył mi lakier Sophin 0002.

Wszystkie naklejki bezproblemowo się aplikuje i dobrze się trzymają. Polecam :)

Co o nich sądzicie? Podobają Wam się?

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Ta panda wygląda na smutną! ;-( Zdobienia oba super ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wybrałam smutaska :< Ale to dlatego, że miałam problemy przy aplikacji (tylko i wyłącznie z mojej winy). A to nie odkleiłam folii zabezpieczającej, a to za długo trzymałam, a jak już nakleiłam, to rozmazała mi się pod topem :(

      Usuń
  2. Panda czaruje! Od chłopaka dostałam bluzę z kapturem z uszkami pandowymi, więc zgrałyby się idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pazurki z suwakami bardziej przypadły mi do gustu :) a naklejki wodne to super rozwiązanie, gdy brakuje nam czasu na bardziej skomplikowane zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie też ostatnio podstawą zdobień jest biały kolorek ale z Semilaca, ta panda bomba! a co do zamka to chyba nawet bardziej mi się ten podoba złoty ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie! :D A zameczki ciągle u mnie czekają na swoją chwilę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niech nie czekają już dłużej! Czas je wypróbować ;)

      Usuń
  6. Bardzo podobają nam się paznokcie z suwakami :)
    Pozdrawiamy
    Werterownia

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam te zameczki, b. je lubiłam. Obydwa mani mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!