Marmurkowe paznokcie + biżuteria Koral-Art

Cześć!
Od dawna marzyłam, żeby zrobić pazurki z wzorem ,,stone marble". Nie chciałam, by były takie zwyczajne - czarno-białe. Do stworzenia poniższego mani zainspirowała mnie piękna bransoletka, którą otrzymałam od Pana Jakuba z Koral-Art.


Do wykonania tego prostego manicure'u wykorzystałam 3 lakiery: Golden Rose Color Expert 16, Golden Rose Color Expert 48 oraz Essie Haute In The Heat.



Najpierw pomalowałam pazurki 3 warstwami GR Color Expert 48, potem ,,pociapałam" GR Color Expert 16 za pomocą kawałka gąbeczki do makijażu, a na końcu, do plastikowego opakowania z wodą w temperaturze pokojowej odpowiednio dozowałam lakier Essie i pryskałam lakierem do włosów, by lakier się rozproszył i stworzył nieregularne kawałeczki. Chcąc urozmaicić całość dodałam złote ćwieki w kształcie łezki, które zamówiłam na Banggood (recenzję znajdziecie TUTAJ).




A teraz przejdźmy do naszej inspiracji. Bransoletka, którą otrzymałam jest cudna. Jest delikatna - bardzo dziewczęca. W kolorze różowym, solidnie wykonana, na elastycznej żyłce. Ma dodatek w postaci złotego kwiatka, który tylko dodaje uroku. Świetnie trafia w mój gust! Niestety, mam szczupłe ręce i jest troszkę na mnie za duża, ale nie spada.




Firma Koral-Art zajmuje się ręcznym wytwarzaniem biżuterii z kamieni naturalnych oraz koralu. Robią bransoletki, kolczyki i naszyjniki. Również na zamówienie. Niedługo planują otworzyć pierwszy sklep stacjonarny w Warszawie. Ceny są bardzo przystępne za takiej jakości produkty. Polecam zerknąć również na fanpage (KLIK), ponieważ często organizowane są konkursy i pojawiają się informacje o promocjach, więc można złapać coś w niższej cenie :)
Na stronie znajdziecie wiele produktów. Poniżej możecie zobaczyć kilka z nich:








Dziękuję Koral-Art za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Piękne zdobienie , kolorystycznie bardzo przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie! bardzo mi się podoba ten kamienny efekt :) bransoletka również bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo za pomysłowość :) Wyszło bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mega pazurki! Ćwieki idealnie podkreśliły zdobienie i nadały charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mani i śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne mani! Bransoletki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Paznokcie super!
    Bransoletki ciekawie się prezentują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo niepowtarzalne zdobienie ;)
    Fajny pomysł, żeby zainspirować się bransoletką.
    Pozdrawiam ~W

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te bransoletki! Ostatnio je kolekcjonuje :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!