Lovely Gloss Like Gel 253

Cześć!
Dziś mamy styczność z lakierem firmy Lovely. Szczerze mówiąc, nigdy nie przekonywała mnie ich kolorówka, ale rok temu, na promocji -49% w Rossmannie skusiłam się na lakier z serii Gloss Like Gel o numerze 253. Stwierdziłam, że jeśli cena jest bardzo niska, to nawet jak się nie sprawdzi - przeboleję. Kupiła mi go moja siostra i zapłaciła... Chyba coś około 2-3 złotych. Powalająca kwota, haha! Obecnie kosztuje 6 zł.


Kolor to piękna czerwień jednak z shimmrem. Też w czerwonym kolorze. Mimo wszystko daje ono takie metaliczne wykończenie.


Nie do końca wiem co wtedy w nim widziałam. Nie podoba mi się to wykończenie. Co do kwestii technicznych. Lakier trzymał mi się ledwo 3 dni. Szybko starł się z końcówek, a później zaczął odpryskiwać. Mam wrażenie, że to wina formuły. Lakier w najmniejszym stopniu nie przypomina żelowego. Fakt faktem, błyszczy całkiem fajnie. Jest bardzo, ale to bardzo rzadki. Wręcz wodnisty i dzięki temu nakładamy ekstremalnie cienkie warstwy. Po pierwszej myślałam, że się namacham i będzie wymagał ze 4 do pełnego krycia. Jakie było moje zaskoczenie, kiedy po 2 paznokcie były w 100% pokryte. Niestety, na środkowym palcu zrobił mi się bąbelek :( Buteleczka lakieru jest w charakterystycznym, dla lakierów Lovely, kształcie o pojemności 8 ml.
A teraz możecie zobaczyć resztę zdjęć (przepraszam za moje suche skórki, ostatnio mają złe dni):





Co o nim sądzicie?

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Ładny, ale wolę tradycyjne kremowe czerwienie. Też mam chyba tylko 1 lakier Lovely - zarówno aplikacja, jak trwałość pozytywnie mnie zaskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten lakier, ale nie pamiętam jak mi się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny kolor, też z Lovely i używałam go do zdobień świątecznych :) Tak solo to nie bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mój kolor, zdecydowanie
    ale ja tam lubię ogólnie lakiery Lovely, u mnie trzymają się bardzo dobrze. szczególnie lubię kolor nr 128 :)
    a co do skórek, to moje też mają teraz kryzys ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te skórki próbuję przywrócić do życia, ale jakoś nie chcą współpracować.

      Usuń
  5. Ladny kolorek, no a w takowej cenie mozna zaryzykować, ze tylko np raz go użyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, tylko nie lubię lakierów z trj firmy. :P Zawodzą mnie pod względem trwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość to jakaś tragedia. Szkoda :(

      Usuń
  7. Na takich paznokciach, to każdy lakier będzie świetnie wyglądał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem kolorem zachwycona na maksa. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny! ten efekt lakierów podoba mi się właśnie z czerwienią lub granatem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w granacie spodobałby mi się bardziej :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!