Golden Rose WOW! 92

Cześć!
Przedstawiam Wam mój ulubiony beżowy lakier! Jest nim Golden Rose WOW! 92. Ma ciepły odcień i jest dość jasny. Dla osób z różowymi tonami nie będzie odpowiedni, bo dłonie stają się zaczerwienione.


Obecnie szukam odpowiednika tego koloru w serii Color Expert, ponieważ bardzo go lubię i chciałabym lakier z większą pojemnością. W dodatku ten już bardzo mocno zgęstniał i ledwo nadaje się do pracy. W zeszłym roku bardzo namiętnie go używałam i prawie w ogóle nie schodził z moich pazurków.




Jego trwałość jest bardzo dobra - u mnie wytrzymywał około 5 dni. Konsystencja jest w sam raz, ani za rzadka, ani zbyt gęsta (choć jak już wspomniałam, teraz jest gorzej, ale na zmianę potrzebował prawie cały rok!). Bardzo dobrze się go nakłada i kryje po 2 cieniutkich warstwach. Tym razem, dla wyrównania ewentualnych ,,niedoskonałości" całość pokryłam topem Sophin :)



Ten maluszek ma pojemność 6 ml i na stronie producenta kosztuje zaledwie 3,90 zł :)

Co o nim sądzicie? :)

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Piękny kolor. Bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie odpowiednikiem będzie numer 6. c: Śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery z tej serii są bardzo fajne, jednak nude to nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niezłe, ale wolę te z Color Expert :)

      Usuń
  6. Ale maleństwo :) Bardzo ładny kolorek, ale niestety nie pomogę z szukaniem odpowiednika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, haha! :) Chęci się liczą :)

      Usuń
  7. Doraźnie możesz spróbować rozcieńczalnika do lakierów do paznokci - przydatny gadżet ;-) Choć rzeczywiście kolorek jak tak przyjemny, że pasowałoby go znaleźć w większym formacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i już używałam. Naprawdę dużo. Niestety pomogło tylko trochę :(

      Usuń
  8. Bardzo "mój" kolorek, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, ale na swoich paznokciach wolę bardziej wyraziste kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jak łądnie pasuje ten odcień nude do Twojej skóry! Bardzo mi się podoba, a mi taki odcień zupełnie nie pasuje, muszę mieć chociaż odrobinkę różu w beżach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego minus właśnie jest taki, że nie wszystkim będzie pasował :/

      Usuń
  11. Prezentuje się świetnie i za taką cenę naprawdę warto mieć go w swoich zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor! Ja osobiście dodałabym jakieś delikatne białe naklejki :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!