Golden Rose WOW! 57

Cześć!
Przedstawiam Wam maluszka od Golden Rose z serii WOW! Lakier jest w małej, okrągłej buteleczce, z plastikową nakrętką w kolorze lakieru o pojemności 6 ml. Mój egzemplarz ma numer 57. Jest to metaliczne bordo z ciemno-czerwonym shimmerem. Świetny kolor, ale moim zdaniem dobry na zimę :) Trochę kojarzy mi się ze świętami. 



Konsystencja lakieru jest w porządku, mimo że jest ze mną od pół roku i był raz otwierany. Dość dobrze się rozprowadza, ale lekko smuży. Warstwa topu na koniec wyrówna całość (u mnie na zdjęciach widzicie wersję bez top coat'u).






Po pomalowaniu nie widać aż tak bardzo pociągnięć pędzelka - trzeba się naprawdę dobrze przyjrzeć. Ze zmywaniem nie ma problemów - to nie brokat :) Drobinki mogą migrować na skórki, ale łatwo się ich pozbyć. Trzyma się około 4-5 dni. Na stronie producenta kosztuje zaledwie 3,90 zł, a ja swój dorwałam za 3,50 w częstochowskim Outlecie Kosmetycznym.


Co sądzicie o tym kolorze? :)

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Miałam kiedyś bardzo podobny lakier z Golden Rose z serii Miss Selene ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego odpowiednik znalazłam pośród tych z serii Ice Chic :)

      Usuń
  2. Ładny :) Miałam kiedyś podobny Inglot. Faktycznie, taki troszkę świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru bardzo ładny, ale dla mnie trochę za mocny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie do końca lubię takie wykończenia. Kwestia gustu :)

      Usuń
  4. Faktycznie kojarzy się ze świętami, ale ja i tak uwielbiam wszelkie czerwoności i nawet te świąteczne mogę nosić cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie do końca jestem przekonana do takiego wykończenia w lakierze, ale w tym wypadku wygląa to rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, będzie idealny na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zazwyczaj nie sięgam po lakiery o takim wykończeniu, ale ten nawet mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, ja mam podobny odcień z Maybelline i jest to mój ulubiony lakier na okres świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier fajna rzecz, tylko dlaczego zawsze tak śmierdzi? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, lakiery mają niezbyt przyjemny zapach :P

      Usuń
  10. Podoba mi się zarówno kolor jak i kształt Twoich paznokci ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten brokacik do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  12. masz racje takie kolorki są fajne na chłodniejsze dni, ja zaczęłam nakładać niebieskości z semilaca i przepadłam.. myślę że właśnie błękity są hitem tego lata ;p

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!