Eveline Color Edition 921 + naklejki od Wonder Nails

Cześć!
Dzisiaj zbiorowa recenzja. Lakier Eveline Color Edition oraz naklejki wodne (bardzo często są u mnie, uwielbiam je za szybką i prostą aplikację).



Zacznijmy od lakieru Eveline. Jest w zimnym, jasnoszarym kolorze. Na zdjęciach jest troszkę jaśniejszy niż na żywo, ale to bardzo subtelna różnica. Ma numer 921.






Buteleczka jest kwadratowa o pojemności 12 ml. Ma szeroki pędzelek i łatwo się go aplikuje, ponieważ konsystencja jest idealna. Jestem zaskoczona, bo trzymał się bardzo dobrze - 5 dni :) Ze zmywaniem nie było żadnych problemów, jak to na krem przystało.




A teraz naklejki. Pochodzą od Wonder Nails Polska. Mogłam wybrać sobie 5 wzorów. To mam! :) Poniżej możecie je wszystkie zobaczyć.








Najmniejsze naklejki mają wymiary 11mm x 20mm, średnie - 14mm x 22mm, a największe - 16mm x 25mm. Bez problemu nakłada się je na paznokieć, długo można nimi manewrować. Trudno jest je rozerwać (jak na naklejki wodne).



Minus jest taki, że niektóre nadruki są słabej jakości. Kolejnym problemem jaki napotkałam, to niesamowicie trudne wymywanie skórek. Tak mocno przywarły, że co mogłam to zdrapałam, a resztę starałam się dokładnie wymyć zmywaczem i pędzelkiem. Zajęło mi to dużo czasu, a ostatecznie i tak zostały w niektórych miejscach niezmyte kawałki. Poza tym małym mankamentem - jestem bardzo zadowolona.



Paczuszka dotarła bardzo szybko, bo już na kolejny dzień od zamówienia (dostałam je w prześlicznej różowej kopercie zaadresowanej ręcznie :)).
Trzymały się doskonale - do zmycia całego manicure. Na fanpage'u znajdziecie wszystkie wzory. Warto po nie sięgnąć :)
Te, które możecie zobaczyć na moich pazurkach (numer 18) są w bardzo ciemnozielonym kolorze, ale przy szaraczku z Eveline nie rzucało się to tak w oczy i wpasowały się idealnie :)
Podrzucam jeszcze 2 zdjęcia, gdzie w tle jest moja ściana. Pierwsze zdjęcie jest z flashem, drugie - bez.



Jak Wam się podoba ten lakier? Co myślicie o tych naklejkach? Zamówicie jakieś dla siebie? :)


Dziękuję Wonder Nails Polska za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. mam ten lakier i bardzo go lubię :) naklejki są świetne! piękne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny szary lakier :) A naklejki bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek :) a naklejki świetnie pasują, śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbyś nie napisała, że te naklejki są ciemno zielone dalej uważałabym je za czarne ;-) Bardzo ładne wzory mają te naklejki ;-) Piękny kolor ma ten szaraczek od Eveline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też musiałam sie dobrze przyjrzeć by to zauważyć. Niezła niespodzianka!

      Usuń
  5. Bardzo ładny ten szaraczek, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaraki to moja miłość a naklejki już lecę obczajać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz cudowne paznokcie :)
    Mam słabość do takich naklejek

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię szaraczki. Ten też bardzo mi się podoba. Naklejki też fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdobienie :) ładny ten szaraczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam chyba tylko jeden lakier firmy Eveline i nie zapałałam do niego miłością ; naklejki bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nie lubię tych z serii miniMAX, po miesiącu niesamowicie glucieją. Z tym się dogaduję, jest w porządku :)

      Usuń
  11. bardzo ładny kolor lakieru :) naklejki świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. Ożeszwmordkęzwierzaczterokopytnego! Znalazłam swój idealny szary <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Te naklejki to mój ulubieniec w ostatnim czasie ! Ale co do lakierów to zdecydowanie hybrydy są górą, semilaci trzymają się u mnie pare tygodni co jest mega wygodne w porównaniu do zwykłych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!