Czerwone ,,futerko" - Banggood

Cześć!
Pod postem z paczką z Banggood dostałam wiele próśb, by wstawić zdjęcia proszku/pudru, który imituje futerko. To wrzucam :)



Uważam, że to jest świetna opcja, ale jako akcent. Na całych paznokciach wygląda nieciekawie. W trakcie aplikacje robi się okropny bałagan i ciężko w miarę estetycznie go nałożyć.





Trzyma się 2-3 dni. Jako bazę pod to futerko nałożyłam lakier Sophin o numerze 26, ponieważ był zbliżony kolorem i nie było później aż tak widać ścierania się produktu.
A tak wygląda od razu po zmoczeniu:


Udostępnij ten post

44 komentarze :

  1. Efekt bardzo ciekawy choć może rzeczywiscie co za duzo to nie zdrowo :)
    Wyszło całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt ciekawy ale nie praktyczny. Faktycznie jako ozdoba na paznokciu akcentowanym będzie robił wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś takie futerko z Wibo w kolorze granatowym, jednak po kontakcie z wodą robiło się nijakie i w sumie użyłam go może z dwa razy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to po wyschnięciu nie wygląda źle :)

      Usuń
  4. Ciekawe to futerko :D Ani razu nie widziałam na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować. Wygląda ciekawie :)

      Usuń
  5. mam taki fiolet z allepaznokcie , jako dodatek fajnie wygląda jednak po paru razach aplikacja staje się męcząca. Tak jak mówisz- robi się bałagan i niestety nałożenie bezbłędnie na płytkę jest niemożliwe . Mimo to efekt pierwszego dnia przykuwa wzrok . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm.. ciekawe :) Na pewno zwracają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już któryś raz spotykam się z "futerkiem na paznokciach" przyznaje, że na zdjęciach wygląda to ciekawie, ale chyba jest kompletnie niepraktyczne? jakoś nie wyobrażam sobie powiedzmy zmywania w takich paznokciach. Sprawdzałaś jak takie paznokcie reagują na wodę, krem itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadza to w żadnych pracach. Po prostu dość szybko się ściera. Ostatnie zdjęcie przedstawia futerko po zmoczeniu. Później, kiedy wyschnie wygląda normalnie :)

      Usuń
  8. Efekt ciekawy,ale jednak nie do końca do mnie przemawia. Może jako akcent prezentował by się ładniej. Ale za to kolor bardzo mi się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, że jako akcent pewnie byłoby lepiej. Ale spoko, przynajmniej jest krótkie, a nie takie długaśne jak na niektórych dziwnych fotkach z netu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :) Niektóre są wręcz odpychające.

      Usuń
  10. W sumie trochę zabawny efekt :D Ale ja nie lubię jak cokolwiek mi odstaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sama nie wiem co sądzić o takim wykończeniu, chyba jednak wolę klasyczny manicure lakierami z Semilaca, ;p myślę że w mojej pracy zrobilabym niezla furorę z takimi futerkowymi paznokciami xdd

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś próbowałam zamszu, ale dla mnie to genialny efekt tylko do pierwszego namoczenia, później już nawet nie jest tak przyjemny ;(
    Mi się właśnie wydaje, że u Ciebie tutaj na całości wygląda genialnie on :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On wygląda genialnie przez pierwszy dzień, potem zaczyna się ścierać :(

      Usuń
  13. Kiedyś bardzo lubiłam tak zdobić paznokcie, ale niestety mają bardzo słabą trwałość :(

    OdpowiedzUsuń
  14. O większości futerek słyszałam, że wyglądają dobrze do pierwszego mycia rąk - czyli stosunkowo krótko ;-D
    Te wyglądają całkiem ładnie i jak mówisz, że trzymają się 2-3 dni to całkiem niezły wynik ;-) Wyglądają ładnie, choć to chyba raczej nie do końca praktyczne zdobienie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepraktyczne niestety. I ten bałagan nie nastraja pozytywnie... :(

      Usuń
  15. Wygląda to świetnie, po prostu prześlicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie to wygląda i na dodatek ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam chyba z raz podobne futerko na paznokciach, ale średnio się to trzymało przy takim myciu rąk jak u mnie :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!