Szklane paznokcie z folią od Lady Queen

Cześć!
Od jakiegoś czasu popularne są tak zwane ,,glass nails", czyli paznokcie z folią celofanową, która daje efekt potłuczonego szkła. Ja też nie mogłam pozostać w tyle. Efekt ten strasznie mnie zaciekawił i musiałam to wypróbować! Dlatego też zamówiłam na Lady Queen folię, która posłużyła mi do wykonania tego zdobienia.


Zapłaciłam tylko 0,99$ (obecnie kosztuje 2,15$) za kawałek o wymiarach 5cm x 50cm. Niby malutko, ale ciężko jest wykorzystać więcej, szczególnie jeśli nie robi się pazurków wielu osobom :) Możecie ją znaleźć w dziale Nail Art, a dokładniej pod tym linkiem - KLIK. Na czarnej bazie opalizuje od żółci, przez pomarańcz do zieleni, a na białej - od różu, przez błękit i wpada w fiolet.


Folię wystarczy pociąć na małe kawałki. Kształt jest waszym wyborem, jednak ja, standardowo, zrobiłam trójkąty i za pomocą wykałaczki nałożyłam na wilgotny lakier, lekko dociskając boki. Mani trzymało się długo.



Folia haczyła się w miejscach gdzie niedokładnie docisnęłam, ale nic nie odpadło. Na drugi dzień zauważyłam też, że w miejscach, w których docisnęłam mocniej, to było widoczne i pojawiły się takie przebarwienia (?), coś w stylu wyblakłej folii. W dodatku zmywanie było prawdziwą udręką.


Zachęcam do użycia mojego kodu rabatowego RGLC15, by uzyskać 15% zniżki na nieprzecenione produkty :)

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. folia u mnie leży w szufladzie i jakoś nie mogę się przełamać żeby jej użyć, bo właśnie martwi mnie, że będzie haczyć, chociaż efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba pamiętać by dobrze podociskać brzegi i dokładnie pokryć topem paznokieć.

      Usuń
  2. Szkoda, że się ciężko zmywa bo efekt super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam pierwszy raz na żywo ten efekt to od razu go pokochałam! ;) Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz tylko robiłam glass nails, ale pokochałam ten efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się efekt szkła! Zniechęca mnie jednak to, że zrywa się ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie i Sophin też fajny!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie mam takiej foli w swoich zbiorach :D efekt mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdobienie :) Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda - też z tym kombinowałam. Tylko właśnie problem ze zmyciem jest potem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio własnie zamówiłam taka folię i mam nadzieje ze na moich semilaczkowym mani tez wyjdzie tak ładnie jak tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam juz dwie folie i wciąż zbieram się, żeby wreszcie użyć :)
    Bardzo ładnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są <3
    Aż się rozmarzyłam :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!