Stylizacje: Donegal x Lakierowe rewolucje #2

Cześć!
Pamiętacie paznokcie z poprzedniego postu? Jeśli nie, to odsyłam do TEGO wpisu.


Dziś zapraszam do obejrzenia kolejnych zdjęć i wyrażenia opinii na temat kolejnego zdobienia zorganizowanego w ramach projektu od Pani Izabeli z firmy Donegal. Stworzyłam kolorowe negative space. Bardzo przyjemnie nosiło mi się to mani. Kojarzy mi się trochę z takimi kolorowymi cegiełkami :)
Wykorzystane lakiery: 7121, 7183,7137.




I tak jak poprzednio, tak teraz zerknijcie na zdjęcie, które było inspiracją :)

Udostępnij ten post

44 komentarze :

  1. Bardzo ładnie, fajny zestaw kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglada to polaczenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie śliczne mani, brawo. I kolory też super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super to wygląda! Kolorowy negativ space jest dla mnie o wiele atrakcyjniejszy niż taki jednokolorowy :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie obie wersje się podobają :) To mani bardzo przyjemnie mi się nosiło i chyba podoba mi się najbardziej ze wszystkich, jakie wykonałam na potrzeby "projektu".

      Usuń
  6. Bardzo ładne i te kolory-super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne! Jak dla mnie idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba to zdobienie. nie dziwię się, że Ci się je dobrze nosiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę kupić sobie takie piękne kolorki pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ja chyba nie umiem używać tasiemek, zawsze i tak mi pod nie wcieknie lakier, nieważne jak dokładnie staram się je przykleić ;<
    Efekt wyszedł świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam nabrać trochę wprawy. Używanie ich jest proste, ale trzeba mieć trochę wyczucia :D Dzięki! :)

      Usuń
  11. Zdobienie jest świetne :) Bardzo rzadko widzi się tę technikę w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Początkowo miałam trochę inny plan. Cieszę się, że ostatecznie zdobienie się podoba :)

      Usuń
  12. ciekawy efekt, ale chyba nie dla mnie, noszę semilaci, próbowałaś zrobić takie zdobienie na hybrydach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie noszę ani nie robię hybryd, jednak z tego co wiem, to nietrudno zrobić podobne :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!