Stylizacje: Donegal x Lakierowe rewolucje #1

Cześć!
Jak już możecie zauważyć po tytule, rozpoczynam na blogu nową serię postów. Firma Donegal zorganizowała świetny projekt. Na maila zostają wysłane zdjęcia stylizacji oraz numery lakierów Beauty Shine by Donegal, których powinnam użyć. Oczywiście braki w moich zbiorach są uzupełniane o odpowiednie buteleczki. Następnie mam wykonać zdobienie, które moim zdaniem będzie idealnie pasowało do stroju.


I tym sposobem przedstawiam Wam mój pierwszy pomysł! Po raz pierwszy postanowiłam spróbować metody dry marble i stworzyć własne naklejki na paznokcie. Nie obyło się bez ubytków i bąbelków, ale jak na pierwszy raz, to jest z siebie bardzo zadowolona :) Niestety zdjęcia były robione dość późno i nie są najwyższych lotów, a moje skórki wołają o pomstę do nieba, jednak mam nadzieję, że nie wpłynie to znacząco na waszą opinię :)
Wykorzystane lakiery: 7183, 7137, 7174, 7201.




A na koniec możecie zobaczyć zdjęcie które służyło mi za inspirację.


Jak Wam się podoba to zdobienie? :)

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Piękne paznokcie :) Całość prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie :) Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na serię postów! I bardzo ciekawe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci to wyszło. Czy te lakiery mają dobrą trwałość i pigmentacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Trwałość bardzo zależy od stanu płytki. Na moich paznokciach trzymają się od 2 do 4 dni. Jeśli chodzi o pigmentację - zależy od koloru. Zazwyczaj, te jasne, pastelowe kolory do pełnego krycia potrzebują 2-3 warstw, a ciemniejsze 1-2, czyli standardowo :) Jak na lakiery, które kosztują jedyne 5,99 zł, to uważam, że jest w porządku. Bardzo przyzwoicie :)

      Usuń
  5. Zdobienie świetne ;-) Stylizacja mi się nie podoba ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobienie :) A skórki wcale nie są takie złe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Skórki niestety są. Dawno nie były w tak złym stanie :(

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł firmy! Zdobienie jest bardzo fajne, kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!