Rozdanie

Cześć!
Ostatnio nie pojawiły się żadne posty, a tydzień temu mogliście zobaczyć takie, które były zaplanowane i publikowane automatycznie. Tak, dokładnie. Nie było mnie tu jakieś 2 tygodnie. Wszystko spowodowane zakończeniem roku, poprawkami i bierzmowaniem. Niestety nie miałam zbyt wiele czasu na pracę nad blogiem. Teraz kiedy już zakończyłam rok szkolny z wyróżnieniem, mogę spokojnie do Was wrócić.



Z tego powodu mam małą niespodziankę. Jakie zaskoczenie mnie spotkało, gdy zobaczyłam, że na blogu wybiło 163 obserwatorów (i ponad 13000 wyświetleń), a fanpage ma 105 polubień. Grono odbiorców na Instagramie również się powiększyło i to do 385 obserwatorów (tak blisko 400 :)). Mam nadzieję, że niedługo będzie Was jeszcze więcej! A teraz przejdźmy do nagród i zasad rozdania :)



Nagroda jest jedna, ale myślę, że zwyciężczyni (lub zwycięzca, żeby nie było, że dyskryminuję) będzie zadowolona (lub zadowolony, bo czemu nie). Składa się z 5 lakierów Beauty Shine by Donegal, 5 arkuszy naklejek wodnych Anastazja.net, 2 sztuk tasiemek do paznokci (jedna złota, druga srebrna) oraz smyczy Donegal.







Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jestem ja: Laura Cieciora.
2. Sponsorami rozdania są: Donegal Sp. z o.o., COSMO ART Sp. z. o.o. - oficjalny dystrybutor marki SOPHIN, Anastazja.net oraz Banggood.com.
3. Rozdanie trwa przez 2 tygodnie - od 26 czerwca do 9 lipca 2016 roku.
4. Warunkiem losowania jest zgłoszenie się przynajmniej 10 osób.
5. Wszystkie elementy nagrody są nowe i nieużywane.
6. Wygrywa 1 osoba, która wypełniła wszystkie wymagane punkty.
7. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone maksymalnie po 7 dniach od zakończenia rozdania i zostaną ogłoszone na moim fan page'u.
8. Zwycięzca zobowiązany jest do skontaktowania się ze mną w ciągu 3 dni (przez Facebook lub DM na Instagramie) od ogłoszenia wyników.
9. Jeśli wylosowana osoba nie zgłosi się w ciągu wyznaczonego czasu, losowanie przeprowadzone zostanie ponownie.
10. Nagrody wysyłane są tylko na teren Polski, koszty wysyłki pokrywa organizator.
11. Rozdanie nie podlega Ustawie o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992r (Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późniejszymi zmianami).
12. Osoba biorąca udział w rozdaniu akceptuje powyższy regulamin.

Wymagania podstawowe:
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga (po prawej stronie jest gadżet ,,obserwatorzy" i niebieski przycisk ,,dołącz do tej witryny").
2. Polub mój fanpage na Facebook'u - KLIK.
3. Wypełnij komentarz (pod tym postem) według wzoru, który podaję poniżej.

Dodatkowe losy (każdy wypełniony punkt, to dodatkowy los):
1. Obserwuj mnie na Instagramie - KLIK.
2. Udostępnij informację o rozdaniu na swoim Instagramie oznaczając hashtagiem #lakierowerozdanielaury.

Wzór komentarza:
Obserwuję bloga jako:
Lubię na FB jako:
Obserwuję na Instagramie: TAK/NIE + nick.
Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: TAK/NIE.


Mam nadzieję, że znajdą się chętni :) Pamiętajcie, by dokładnie przeczytać regulamin, spełnić wymagane warunki (i ewentualnie dodatkowe, by zwiększyć szansę na wygraną) :) Powodzenia!

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Obserwuje bloga jako : Violka2407
    Lubię na FB jako: Violetta Golonka-Patura
    Obserwuje na instagramie: Tak jako Nailssvi
    Udostepnilem informacje na instagramie: Tak

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako: ada ha
    Lubię na FB jako: Ada Hawryluk
    Obserwuję na Instagramie: TAK nailartbyadrianna
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako: A. notcopyacat
    Lubię na FB jako: Ida Kowalska
    Obserwuję na Instagramie: NIE
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako: Justi
    Lubię na FB jako: Justyna Bartnik
    Obserwuję na Instagramie: TAK justi_b._
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: Nie ale na blogu szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako:Tempest Lady
    Lubię na FB jako:Dominika Mazurek
    Obserwuję na Instagramie: nie
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako: A.N.
    Lubię na FB jako: Aggi Sajdak
    Obserwuję na Instagramie: TAK, @kociolekrozmaitosci
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę Donegal znam z dobrej jakości pilniczków do paznokci ale lakierów nie miałam przyjemności testować więc z chęcią biorę udział w konkursie :)
    Obserwuję bloga jako: okiem Dominiki
    Lubię na FB jako: Dominika Jacewicz
    Obserwuję na Instagramie: TAK okiemdominiki
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: TAK ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: Sabina eM
    Lubię na FB jako: Sabina Matusik
    Obserwuję na Instagramie: TAK xsabina1
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: TAK

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako: Ann Ka
    Lubię na FB jako: Anna Sawka
    Obserwuję na Instagramie: TAK annka_blog
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: NIE.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako: Jagodowa^^
    Lubię na FB jako: Jagodowa w świecie lakierów - Nail Art & Lacquers
    Obserwuję na Instagramie: TAK jagodowa00
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: NIE. (ale na blogu tak ;-) po prawej)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako: xtina120
    Lubię na FB jako: Sylwia Jamrozik
    Obserwuję na Instagramie: NIE
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: Lyanna
    Lubię na FB jako: Lyanna
    Obserwuję na Instagramie: NIE
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako: Nadia
    Lubię na FB jako: Malinowy Skarbiec
    Obserwuję na Instagramie: TAK malinowyskarbiec
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako: nr147
    Lubię na FB jako: Natalia Rzepka
    Obserwuję na Instagramie: NIE
    Udostępniłam informację o rozdaniu na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga jako:Truskawkowy Świat
    Lubię na FB jako:Truskawkowy Świat Blog
    Obserwuję na Instagramie: TAK truskaweczka.18
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię te lakiery ;) Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako: dorota wysocka
    Lubię na FB jako: Dorota Wysocka
    Obserwuję na Instagramie: NIE
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję bloga jako:karmelowy biszkopcik
    Lubię na FB jako: Magda Klimek
    Obserwuję na Instagramie: TAK Karmelowy Biszkopcik
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga jako: Iga Kaa
    Lubię na FB jako: Katarzyna Król
    Obserwuję na Instagramie: TAK @evvblue
    Udostępniłam informację o rozdaniu na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Były wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zostały ogłoszone na moim fp :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!