Przezroczysty stempel + scraper - Born Pretty Store

Cześć!
Kto śledzi uważnie nowinki... A właściwie, jakie nowinki! Przezroczysty stempel jest już na rynku od dłuższego czasu. Przy wybieraniu produktów z Born Pretty Store zdecydowałam się na ten stempel, tylko nie w wersji kolorowej, czy mlecznej a całkowicie przezroczystej z zatyczką! Znajdziecie go w dziale Nail Art, pod ID: 25560. Po kliknięciu TUTAJ możecie przejść od razu do produktu, który obecnie kosztuje 2,99$ :)


Wszystko pięknie, gdyby nie fakt, że mam ogromny problem z pracą z nim. Nie wiem, czy to kwestia wprawy, czy może mój egzemplarz jest wadliwy, ale  słabo zbiera wzory. W porównaniu do poprzednika ten nie radzi sobie wcale. Potrzeba wielu prób, by cokolwiek się pojawiło.


Jego ,,rączka" jak i guma są całkowicie przezroczyste. Idealnie widać przez niego obijany wzór. Należy pamiętać, by nie traktować ich zmywaczem do paznokci, a tym bardziej acetonem (!), ponieważ stracą one swoje właściwości i staną się matowe.


Gumę świetnie czyści się taśmą klejącą lub rolką do ubrań. Ona sama (guma, nie rolka) jest lekko klejąca, łatwo zbiera kurz i pyłki oraz bardzo miękka i mocno wtapia się w paznokieć.


W paczce znalazł się również scraper, którym zdzieramy nadmiar lakieru na płytce. Sprawdza się dość dobrze, jednak mój egzemplarz przyszedł wygięty i nie praca z nim nie należy do najprzyjemniejszych. Zdecydowanie wolę starą kartę kredytową, która jest twardsza i nie odgina się tak łatwo. 

Pamiętajcie o moim kodzie rabatowym LAKK31, bo dzięki niemu, przy składaniu zamówienia na Born Pretty Store otrzymacie 10% zniżki! Wysyłka niezarejestrowana jest zawsze darmowa :)


Co o nim myślicie? Macie taki egzemplarz w swoich zbiorach?

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. przeźroczyste stampery to najlepszy wynalazek ostatnich lat!
    ja mam swój z b. loves plates i na początku też nie chciał zbierać mi wzorów, jednak popracowałam nad techniką i teraz jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal nie opanowałam odpowiedniej techniki :(

      Usuń
  2. Mam przezroczysty stempel i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swój egzemplarz kupiłam u B. Loves Plates - jestem zadowolona - tylko mam kolorowy plastik na około a nie przeźroczysty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką wersję z BPS, bo wygrałam w konkursie. Może on będzie lepszy :)

      Usuń
  4. uuu to jestem dużo do tyłu;D Czaje się na zamówienie z tego sklepu już jakiś czas ale zawsze mnie coś powstrzymuje sama nie wiem dlaczego:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na dokładnie ten sam stempel, bo też wybrałam go sobie do recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam, tylko z Lady Queen i sprawuje się świetnie. Według mnie zatyczka jest świetnym rozwiązaniem i powinna być przy każdym stemplu.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!