Podwójny stempel + scraper - Born Pretty Store

Cześć!
Drugiem produktem jaki otrzymałam dzięki współpracy z Born Pretty Store jest stempel. Podwójny stempel z różową rączką. Znajdziecie go w dziale Nail Art pod numerem ID:1514 lub pod TYM linkiem. Obecnie kosztuje 2,09$ :)


Stempel ma dwie gumy, jedną mniejszą (zieloną) o średnicy 15 mm oraz większą (czerwoną) o średnicy 22 mm. Gumy są stosunkowo twarde i nie wtapiają się mocno w paznokieć. Bardzo przyjemnie mi się z tym stemplem pracuje. Na początku musiałam się nauczyć kilku tricków, ale teraz nie ma żadnego problemu. Nie wymagał matowienia przed rozpoczęciem pracy.



Wszystkie wzory zbiera bez problemów. Lakier można zmywać z jego powierzchni za pomocą zmywacza do paznokci, acetonu lub taśmy klejącej, czy rolki do ubrań. Mimo, że na razie posiadam tylko 3 stemple, to z tym pracuje mi się zdecydowanie najlepiej.


Zachęcam do użycia mojego kodu rabatowego LAKK31, podczas robienia zakupów na BPS, ponieważ upoważnia on do otrzymania 10% zniżki. Wysyłka niezarejestrowana jest zawsze darmowa! :) 

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. tego stempla jeszcze nie miałam, ale mam kilka innych w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny stempel, też bardzo go lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tych twardych gum ;( do małych pojedynczych wzorów się sprawdzają, ale wzoru na cały paznokieć dobrze nimi nie da się odbić

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki z napisem konad i daje rade :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!