Paczka z Banggood #2

Cześć!
Jakiś czas temu dotarła do mnie kolejna paczka z Banggood. Tym razem moje zamówienie było podzielone na 3 części, a współpracę przejęła Nicole, ponieważ Evans zrezygnowała. Tak jak poprzednio - wszystko było świetnie zapakowane i każdy z przedmiotów dotarł do mnie bez uszczerbku.



1. Pierwszym z przedmiotów jest płytka do stempli hehe 018. Widziałam ją już na wielu blogach i bardzo mi się podoba :) Wszystkie wzory są świetnie wyżłobione i dobrze się odbijają. Kosztowała jedynie 1,43$ i znajdziecie ją pod TYM linkiem.





2. Kolejnym są przesłodkie naklejki wodne! Czy te pandy nie są urocze? Jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować, ale wyglądają nieziemsko :) Kosztowały tylko 0,99$, więc się skusiłam. Wystarczy, że klikniecie TUTAJ, by przenieść się do strony, na której je możecie kupić :)




3. W drugiej paczuszce znalazłam futerko na paznokcie. Ja wybrałam kolor numer 004, czyli klasyczny czerwony. Spisuje się świetnie. Trzyma do 3 dni :) Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia. Aplikacja jest niesamowicie prosta. Malujemy pazurki bazą, później lakierem jak najbardziej zbliżonym do koloru futerka i na wilgotny lakier sypiemy proszek. Potem tylko delikatnie, ale dokładnie dociskamy i cieszymy się ślicznymi pazurkami! Myślę, że wybiorę jeszcze kilka innych kolorów, bo to wygląda świetnie. Kosztuje 0,99$ i jest TU.



4. Naklejki wodne mnie pochłonęły. Ich aplikacja jest tak szybka i dzięki nim możemy w krótkim czasie uzyskać efektowne mani. Skusiłam się na następne. Są to zamki błyskawiczne w dwóch kolorach - srebrnym i złotym. Srebrne kosztują 1,22$ i znajdziecie je TUTAJ, a złote - 1,11$ i są TU.




5. Ostatnim produktem w drugiej paczce było małe opakowanie tasiemek na paznokci. Wybrałam wersję, gdzie znajdziemy 10 sztuk - po 5 w kolorach złotym i srebrnym za 1,99$. KLIK.




6. I ostatni gagatek. Karuzela z ćwiekami w różnych kształtach. Znajdziemy tu kwadraty, łezki, serduszka, kółka, prostokąty i deltoidy. Masa do wyboru! I wszystkie w kolorach złotym i srebrnym... Znów :) Jedynym minusem jest fakt, że przyszły do mnie pomieszane, a część wypadła i musiałam je na nowo układać. Dwa z nich się zablokowały, ale nie przeszkadza to przy obracaniu. Kosztuje 1,79$, jednak często jest niedostępna. KLIKNIJ TU.



Jak Wam się podoba paczka? Zamówicie coś dla siebie?





Dziękuję Banggood za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Fajne produkty, szczególnie płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pandy są urocze! naklejek wodnych nigdy za mało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości ;-) Ciekawa jestem ich jakości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie jak wygląda to futerko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo powinnam wrzucić jakieś zdjęcia :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna przesyłeczka ;) Mam naklejki z pandami - fajne są :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pandy są rzeczywiście urocze. :D Chętnie zobaczyłabym jak futerko wygląda na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób się tego domaga, to może niedługo uda mi się coś wrzucić :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna paczka :) Czekam na zdjęcia tych produktów w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płytka bardzo mi się podoba, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te naklejki z suwakami, fajne były :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na zdobienie z futerkiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. użyłam takiego futerka dosłownie tylko raz, niestety u mnie to się kiepsko trzymało bo dużo myje dłonie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdanie to świetny pomysł na akcent i wyjście. Nie wydaje mi się by był to dobry pomysł na kilka dni, bo brzydko się ściera.

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!