Neonowe piaski - Golden Rose Holiday

Cześć!
Ostatnio pogoda coraz bardziej chce nam pokazać, że jesteśmy blisko lata. W związku z tym przedstawiam Wam lakiery, które świetnie sprawdzą się właśnie na tą porę! W dodatku mają ciekawą fakturę, ponieważ są to lakiery piaskowe. I żeby jakby tego było mało, to wszystkie posiadają shimmer, a dwa z nich, oprócz tego glitter (i to one najbardziej przypadły mi do gustu). 
Moje kolory są z firmy Golden Rose i pochodzą z serii Holiday


75 - Kolor, który bardzo kojarzy mi się z lalką Barbie. Taki mocno cukierkowy róż. Posiada shimmer i do pełnego krycia potrzebuje 2 warstw. 





76 - Malinowy róż, ciemniejszy od poprzednika. Posiada w sobie shimmer i duże drobinki. Do pełnego krycia potrzebuje 2 warstw.





77 - Prawdziwy, nasycony pomarańcz. Oprócz shimmeru posiada glitter. Pełne krycie uzyskamy po nałożeniu 2 warstw lakieru.





78 - Taki łososiowo-różowy pomarańcz. Bardzo oryginalny i mocno daje po oczach. Tak jak poprzednicy posiada shimmer. Kryje po 2 warstwach.




79 - Kolejny pomarańcz. Nieco jaśniejszy od 77. Ma shimmer i kryje już po 2 warstwach.




80 - To dopiero neon! Piękny żółty, który ma shimmer. Kryje dopiero po 3 warstwach. 




81 - Neonowy zielony z shimmerem. Kryje po 3 warstwach.




Wszystkie kolory zmywają się troszkę trudniej niż kremowe lakiery, ale nie jest to jakoś niesamowicie trudne tak jak zmywanie brokatu. Nawet w przypadku 76 i 77. Drobinki mogą migrować na skórki i potem dość ciężko się ich pozbyć. Wszystkie schną przeciętnie. Pierwsza warstwa średnio 10 minut, a druga około 20. Aplikują się dość przyjemnie, są nieco gęstsze niż lakiery kremowe. Jedynie pędzelek w buteleczce lakieru o numerze 75 pozostawia wiele do życzenia - jest rozczapierzony i bardzo szeroki, ciężko go doprowadzić do ładu, a przy tym niesamowicie utrudnia aplikację emalii. Jednak ten problem wystąpił tylko w moim egzemplarzu.


Jestem zaskoczona trwałością, ponieważ bez względu na to, czy nałożyłam lakier, który miał glitter, czy z samym shimmerem, to trzymały się aż tydzień. Miłe zaskoczenie! W dodatku mocno dają po oczach. Prawdziwe neonki! Szkoda, że aparat nie oddał do końca ich prawdziwej natury. Buteleczki są kwadratowe ze srebrną, lustrzaną nakrętką o pojemności 11,3 ml i kosztują zaledwie 12,90 zł (a obecnie są w promocji - 9,90 zł!). Sama chętnie zaopatrzę się jeszcze w kolor o numerze 51, ponieważ niesamowicie mnie urzekł :) 


Dziękuję Golden Rose Polska za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Piękne kolory! Mam jeden z ich lakierów piaskowych - błękit i wprost uwielbiam ten efekt :) Szkoda tylko, że tak samo jak go uwielbiam, tak samo ciężko go zmyć :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to zmywanie jest ich minusem :(

      Usuń
    2. Na stoiskach GR dostepny jest zmywacz z gąbką , moczymy i wszystko pięknie z chodzi i po problemie. A piaski sa super zwłaszcza gdy malujemy na noc, pościel się nie odznacza i szybko wysychaja super polecam.;)

      Usuń
    3. O, chętnie bym wypróbowała taki zmywacz :)

      Usuń
  2. Śliczne kolory :) Jednak wykończenie tego piasku mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie śliczne, ale te drugi róż najbardziej wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolory! mam jeden z tej serii, taki pomarańczowo-czerwony, ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne na lato :) Moimi favorytami są pomarańczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Ostatnia zieleń podoba mi się chyba najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi :) Mnie aż tak się nie podoba. Moim zdaniem róż (76) najlepszy :)

      Usuń
  7. Piękne kolory, ale mnie niestety denerwuje struktura tych piaskowych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  8. co jeden to lepszy :D uwielbiam piaski

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam piaski od Golden Rose, ale szczególnie te brokatowe! Uwielbiam błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 76 i 78 skradły moje serce, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tę fakturę w lakierach :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!