Sophin 0003 + naklejki wodne od Lady Queen

Cześć!
Przedstawiam kolejny lakier marki Sophin. To kolor, który można opisać jako kawa z mlekiem z bardzo, ale to bardzo niewielką nutą ciemnego różu. Na zdjęciach prezentuje się trochę jaśniej niż w rzeczywistości, więc musicie mi wierzyć na słowo :D


Formuła jak zwykle sprawdza się świetnie. Nic się nie rozlewa, nie spływa na skórki. Trzeba tylko pamiętać, by szybko z nim pracować, ponieważ te lakiery nie lubią poprawek.



Kryje po dwóch warstwach, schnie bardzo szybko i na moich paznokciach trzyma do 6 dni :)



Tym razem wykonałam również proste zdobienie. Jako bazy użyłam recenzowanego dzisiaj lakieru - Sophin 0003. Kropki wykonałam zieloną sondą, którą kupiłam na ezebra oraz lakierem Rimmel Salon Pro Beige Babe i dodałam naklejki wodne od Lady Queen, których recenzja pojawi się w następnym poście :)





Pamiętajcie, by przy robieniu zakupów na stronie Lady Queen użyć mojego kodu rabatowego RGLC15, bo dzięki niemu otrzymacie aż 15% zniżki na całe zamówienie!



Dziękuję Cosmo Art, Sophin Polska oraz Lady Queen za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. ładny kolorek :) ta naklejka świetnie się z nim komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Miałam wątpliwości czy publikować to zdobienie, bo nie do końca mi przypadło do gustu.

      Usuń
  2. oo 6 dni? muszę się w niego zaopatrzyć :)
    śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Laadny ale jednak ze zdobieniem ciekawieej wyglada niz solo

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor :) Masz bardzo ładne, długie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich kolorków nigdy za dużo! Wygląda genialnie i fajnie przyozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor takie nie za bardzo mój, ale trwałość 6 dni to super wynik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naklejka wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super napisane :) czekam na kolejną część!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!