Rimmel Salon Pro 397 Beige Babe

Cześć!
Wreszcie mam chwilę czasu na zmalowanie krótkiego postu, to piszę. Przedstawiam lakier marki Rimmel z serii Salon Pro.
Niestety zdjęcia były robione w słabym świetle, ale kolor jest oddany idealnie :)



Złapałam go w Rossmannie na cenie na do widzenia za 4,50 zł. Okazja, nie? :)
Jest naprawdę świetny! Kolor to taki lekko przydymiony, czekoladowy brąz. Kryje w pełni po 3 warstwach. Każda z nich schnie nie dłużej niż 10 minut.


Formuła jest ciekawa - lakier jest dość gęsty, nie spływa na skórki, ale pracuje się z nim naprawdę świetnie, nie nabiera się zbyt wiele na pędzelek, spokojnie można malować ekstremalnie cienkimi warstwami. A jak już o pędzelku mowa, to jest on bardzo szeroki i zaokrąglony na końcu. Dla mnie spisuje się idealnie - 1 do 2 pociągnięć i płytka pokryta w pełni. Jednak osoby z wąską płytką mogą mieć problem, bo manewrowanie na małych paznokciach jest utrudnione.


Ostatnio malowałam nim paznokcie w sobotę, a pierwsze odpryski pojawiły się dopiero dzisiaj. Trwałość - 6 dni. Dobry wynik :)


Podoba Wam się?

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. ładnie się błyszczy :) kolor też fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolorek i ten połysk :)_

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię te lakiery, szkoda, że nie będą już dostępne w Rossmannie!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja go nie wzielam w butelce wygladał nie ciekawie a teraz widze potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki nie pomalowałam nim paznokci to też mi się nie podobał :D

      Usuń
  5. ładny kolor, ładne paznokcie, czego chcieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pazury i kolor, u mnie bardzo mało brązów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też mało. Chyba czas to zmienić :)

      Usuń
  7. Piękny kolorek, mam podobny z Golden Rose :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!