Paczka z Banggood oraz poduszka od Lady Queen

Cześć!
Jak Wam mija weekend? Ja mogłam nacieszyć się ponad tygodniem wolnego, a to wszystko przez matury. Teraz wracamy do pracy! :) UWAGA! Post jest bardzo długi!



Przedstawiam Wam produkty, jakie otrzymałam przy współpracy z Banggood i poduszkę z Lady Queen.
Jakiś czas temu miałam przyjemność odebrać wiadomość od Evans z Banggood z propozycją współpracy. Miałam możliwość wykonać tak zwaną wishlistę, by otrzymać kupon o wartości 15$ bądź zwyczajnie wybrać opcję bez tworzenia listy i wtedy otrzymałam kupon o wartości 10$. Mogłam wybrać taką ilość produktów, by ich wartość nie przekraczała tej kwoty. Produkty w paczce były świetnie zapakowane. Całość przyszła w kopercie bąbelkowej, która dodatkowo była opakowana czarną folią. Każdy z produktów był w osobnym kawałku folii bąbelkowej i zabezpieczony taśmą klejącą, a wzorniki dodatkowo popakowane w foliowe woreczki. Paczka przyszła stosunkowo szybko. Dodatkowo otrzymałam numer do śledzenia, więc codziennie mogłam zerknąć, gdzie moja paczuszka się znajduje. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, jedna dotarła po dwóch tygodniach, druga po trzech.
O współpracy z Lady Queen wspominałam już w TYM poście. Paczka przyszła do mnie równie szybko, bo po trzech tygodniach. Była naprawdę dobrze zabezpieczona.

W przypadku Banggood wybrałam 3 produkty:
1. Wzorniki, które znajdziecie TUTAJ. Wybrałam wersję, gdzie w paczce znajdziemy aż 10 sztuk. Są bardzo dobrej jakości w mlecznym kolorze. Wykonane z plastiku, który - na szczęście - szybko się nie połamie. Tipsy nie odpadają. Całość przyszła bez najmniejszej rysy. Cena to 3,42$.



2. Ćwieki, które są pod tym linkiem - KLIK. Są dobrej jakości. Po wtopieniu ich w top coat bądź przyklejenie za pomocą kleju do tipsów trzymają się bardzo długo. Niestety, po kilku dniach warstwa lakieru się ściera i możemy zauważyć żółtozielone zabarwienie. Te, które są w najmniejszym rozmiarze, są nieprecyzyjnie wykonane i mają taką niedociętą otoczkę, jednak nie przeszkadza to w odbiorze. Karuzela ciężko się obraca, ale wystarczy złapać w obie ręce i dobrze nacisnąć, wtedy nie ma problemów i mamy pewność, że nic nam się nie wysypie. Cena - 1,79$.



3. Naklejki są TUTAJ. Nie są to wodne, lecz zwykłe, samoprzylepne naklejki. Sama przytwierdziłam je do lekko wilgotnego lakieru i wykałaczką wcisnęłam brzegi w lakier, a następnie pokryłam topem. Jeśli zrobimy to dokładnie, to wszystko będzie nam się świetnie trzymało i nic nie będzie haczyło. Cena - 1,14$.


Za pomocą tych produktów wykonałam bardzo proste i eleganckie zdobienie. Skorzystała również moja mama :)
Przy współpracy z Lady Queen wybrałam 3 produkty, jednak na razie przedstawiam Wam tylko jeden. Kolejne będą w następnych postach :)
Poduszka jest w kształcie takiego pół-walca. Nie jestem pewna jak powinnam to określić. Znajdziecie ją w dziale Nail Art, a dokładniej TU i obecnie kosztuje 5,66$. Ja swoją mam w kolorze czarnym, jednak jest on wybierany losowo. Materiał, którym jest obłożona poduszka, jest miękki, nie drapie, nie podrażnia. Na płaskiej części wszyty jest biały zamek. Moim zdaniem powinien być w tym samym kolorze, by nie rzucał się tak w oczy, ale nie przeszkadza to na tyle, bym nie polubiła się z tym produktem. Bardzo pomaga przy pracy. Niestety, dość łatwo przyczepiają się do niego wszelkie pyłki i kurz.




A teraz trochę zdjęć zdobienia:




Do tego użyłam ćwieków oraz lakierów Sophin 206 i 0002.




Do tego natomiast ćwieków, naklejek i lakierów Sophin 0001 oraz 0002

Zachęcam do użycia mojego kodu rabatowego RGLC15 podczas robienia zakupów na Lady Queen! Upoważnia on do otrzymania 15% rabatu!




Mam nadzieję, że nikt z Was nie zasnął podczas czytania tego postu :) Coś Wam się spodobało? A może macie u siebie?

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Nie zasnęłam ;) gratuluję współprac a zdobienia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało się wytrwać :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Wow,niezła paczka ;) Moje wzorniki były z Allegro i już jeden mi się złamał :D Naklejki śliczne,ale wolałabym je jako wodne,bo nie jestem przekonana do zwykłych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te naklejki naprawdę dobrze się trzymają. Nie sprawiają problemów przy aplikacji.

      Usuń
  3. Nie przepadam za zdobieniami 3D, ale ten diamencik na białym tle prezentuje się super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka jest trochę dziwna ;-D Nie wiem czy nie lepsza byłaby imitacja skóry - przynajmniej tak by się jej pyłki nie chwytały.
    Gratuluję współprac ;-) Bardzo ładne zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że imitacja skóry byłaby lepsza, zdecydowanie. Jednak nie narzekam.
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. bardzo fajne rzeczy i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta poduszeczka wydaje się mieć bardzo dobry kształt :) Fajne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Usuń
  7. fajna ta poduszka pod rece bardzo przydatna w pracy, wiem bo mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to się wyleniłaś kiedy ja pisałam matury! no no haha
    produkty świetne i mani boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W trakcie trwania matur nie zrobiłam zupełnie nic, haha :D

      Usuń
  9. Gratuluję wspolpracy,no i bardzo ladne zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne produkty, szczególnie karuzela z ćwiekami i te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!