Naklejki wodne - Lady Queen

Cześć!
Zgodnie z zapowiedzią przychodzę do Was z recenzją naklejek wodnych, które otrzymałam dzięki współpracy z firmą Lady Queen.


Naklejki te znajdziecie w dziale Nail Art, a dokładniej pod TYM linkiem. Obecnie kosztują 2,99$.
Początkowo spodziewałam się małego arkusza, z jednym, wybranym przez siebie wzorem. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie, kiedy po otwarciu paczki ukazał mi się ogromy arkusz z 12 różnymi wzorami. Co prawda, moja paczka chyba trochę przeszła, bo kartonik jest pognieciony i folia zabezpieczająca nie jest dobrze do niego przytwierdzona.



Naklejki świetnie się dopasowują. Największa naklejka z danego ,,modelu" jest przeznaczona na kciuk i ma wymiary 14 mm x 21 mm, natomiast najmniejsza - 9 mm x 17 mm. Są bardzo cieniutkie, dlatego trzeba uważać przy ich aplikacji.


Po wrzuceniu ich do wody wystarczy odczekać 20 sekund i delikatnie zsunąć z białego kartonika. Niestety, niektóre są przezroczyste, a inne mają tło i nie jestem w stanie określić które.





Jestem zauroczona tymi naklejkami, wzory są naprawdę śliczne!
Wykonałam 2 zdobienia z ich użyciem. Pierwsze - na paznokciach mojej siostry, a drugie na swoich. Jedno z nich pojawiło się w poprzednim poście. 





Pamiętajcie, by użyć mojego kodu rabatowego RGLC15, ponieważ wtedy otrzymacie 15% zniżki na swoje zamówienie :)


Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Całe arkusze wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam naklejki wodne! ostatnio zamówiłam 50 arkuszy różnych naklejek z Aliexpress :D te twoje mają fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle osób mówi mi o zakupach na Ali, a ja się tak boję tam sięgać... A chętnie zamówiłabym kilka naklejek, płytek i ozdób do paznokci. W dodatku kuszą mnie te rozsławione matowe pomadki płynne!

      Usuń
  3. Świetne są te naklejki ;-) idealnie można je wpasowac do różnych kolorow ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jest tyle wzorów... I każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Ja się jeszcze do naklejek wodnych nie przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne,ja uwielbiam naklejki wodne,ktore w sumie bardzo czesto wykorzystyje w swoich zdobieniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki jakiej firmy najbardziej lubisz? :)

      Usuń
  6. Jakie ładne naklejki! Jak bardzo trzeba uważać na takie paznokcie? Łatwo się niszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli są dobrze pokryte topem to wcale nie trzeba uważać! Ja użyłam SH Insta Dri i wytrzymały ponad tydzień. Gdybym tylko ich nie zmyła, to byłyby jeszcze dłużej :)

      Usuń
  7. Świetne te naklejki :) Zawsze to coś innego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naklejki wyglądają super i dają mnóstwo możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się chyba sobie zamówie :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!