Beauty Shine by Donegal - 7138 Pastel Blush

Cześć!
Niedawno firma Donegal zrobiła mi miłą niespodziankę. Podczas weekendu majowego miałam możliwość odebrania przesyłki z dwoma lakierami. I to nie byle jakimi! W paczuszce były 2 pastelowe kolory. Oprócz tego znalazły się w niej również mój ulubiony truskawkowy zmywacz i smycz :)


Pierwszym kolorem z paczki jaki mam przyjemność przedstawić jest 7138 Pastel Blush. Kolor jest połączeniem koralu i takiego słodkiego, dziewczęcego różu. Sama posiadam róż do policzków z firmy Wibo w podobnym kolorze. Lakier kryje po 3 warstwach. Pędzelek ma krótki i ścięty na prosto. Buteleczka mieści w sobie 6 ml produktu. Nie jest zbyt rzadki, nie spływa na skórki. Przyjemnie się z nim pracuje. Schnie bardzo szybko, do 10 minut. na moich paznokciach wytrzymuje do 4 dni bez szwanku. 


Lakiery Beauty Shine by Donegal bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Cieszę się, że udało mi się je wypróbować.


Podoba Wam się taki kolor? 

Dziękuję firmie Donegal za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię. 

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Uwielbiam pastelowe odcienie na paznokciach :) Kolor pięknie prezentuje się na Twoich <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor! jeszcze nie miała okazji aby spotkać się z produktami tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dziewczęce kolorki :D Masz świetnego bloga więc obserwuję i czekam na kolejne posty z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej :) Postaram się nie zawieść :)

      Usuń
  4. Jak ja bym chciała mieć takie śliczne paznokcie :O A kolor śliczny, chociaż osobiście wole ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też byłam zwolenniczką ciemnych lakierów :)

      Usuń
  5. Kolor jest bardzo ładny, a Ty masz śliczne paznokcie :)chyba się juz powtarzam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest śliczny. Nigdy jeszcze nie miałam lakieru z Donegal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są takie kolorki do zdobień i solo do noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ich 4 kolorkii byłam zadowolona teraz noszę hybrydy ale dobrze je wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pastelowe kolory ! Moim ulubieńcem jest lakier z diamond cosmetics intense blue, ładny niebieski odcień i w dodatku szybko schnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, może kiedyś uda mi się wypróbować :)

      Usuń
  10. Super paznokcie a lakier maa piękny odcień

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!