Sophin - 0001, 0002

Cześć!
Przedstawiam Wam 2 kolory od Sophin – biel i czerń. Kolory uniwersalne. Pasują do wszystkiego. Ciężko znaleźć dobrze kryjące lakiery. W tym przypadku niestety trochę się zawiodłam.

0001 – biel. Kryje dopiero po 3 warstwach. Jakby się uprzeć i nałożyć 3 grubsze, może nie byłoby prześwitów. Ja jednak wolę cienkie warstwy. Trzeba przyłożyć się do malowania, ponieważ lubi lekko smużyć.


0002 – czerń. Tutaj już trochę lepiej. Kryje po 2 warstwach.


Mimo słabego krycia bieli jestem zadowolona. Pięknie wygląda na paznokciach. Oba kolory ścierają się szybko. Bardzo przyjemnie się z nimi pracuje, nie spływają na skórki. Trwałość wynosi około 6/7 dni. Naprawdę dobry wynik, szczególnie że moje paznokcie mają tendencję do rozdwajania. Niesamowicie szybko schną, co ułatwia pracę, jeśli się gdzieś spieszymy. Buteleczka o pojemności 12 ml ze standardowym pędzelkiem.





Nie zawierają toksycznych składników: ftalanu dibutylu, formaldehydów, kamfory, toluenu oraz parabenów.




Im dłużej pracuję za lakierami marki Sophin, coraz bardziej przekonuję się, że są to jedne z lepszych lakierów z tej półki cenowej! Można spokojnie je zestawiać z Essie, przynajmniej takie jest moje zdanie. Oby tak dalej :)


Dziękuję CosmoArt i Sophin Polska za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Szkoda,że biel kryje dopiero po 3 warstwach,ale dobrze,że szybko schnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń mam i ostatnio nałożyłam jedną średnio grubą warstwę i dał radę mimo moich długich paznokci (długi wolny brzeg), bieli jeszcze nie próbowałam. Co stosujesz na rozdwojone paznokcie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam kremu Evree Max Repair 2 razy dziennie (rano i wieczorem). Dodatkowo staram się częściej olejować paznokcie 2-8 razy. Stosowałam 2 razy podgrzaną oliwę z oliwek z cytryną. Chciałabym wypróbować również kilka odżywek z Sophin, jednak nie wiem na które się zdecydować.

      Usuń
  3. Czarny spoko, ale 2 warstwy białego to ciut dużo. Ale muszę przyznać, że całkiem nieźle wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam okazji testować tych lakierów, ale ich gama kolorystyczna jest świetna i na pewno niedługo jakiś lakier tej marki kupię. biel tutaj bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam białe i czarne paznokcie. Nigdy nie miałam do czynienia z lakierami tej firmy ale chętnie wypróbuje jeśli się na nie natknę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o czerń to o wiele lepiej sprawdza się ta z Sally Hansen xtreme wear, czy poprzednia wersja wibo (nie wiem jak obecna), a z bieli również sally hansen. Jestem trochę rozczarowana, że Sophin tak słabo kryje, bo dużo dobrego słyszałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo na blogu przedstawię swoje poszukiwania idealnego koloru. Na tych z Sophin bardzo się zawiodłam.

      Usuń
  7. piękna ta biel, mi bardzo przypadł biały z bps.com ale niestety on jest bardziej pod stemple i cięzko się nim maluje, choć biel jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery do stempli - jak sama nazwa wskazuje - sa do stempli. One sa z reguly bardziej napigmentowane i gestsze :)

      Usuń
  8. ja nie lubię klasycznych lakierów, wole hybrydy, raz użyłam semilaców i przepadłam, coś pięknego, że nie trzeba malować paznokci przez 3 tyg. Miałaś już kiedyś hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie nosiłam hybryd. Nie mogę się jakoś przekonać.

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!