Nowości od Donegal

Cześć!
Jeśli uważnie śledzicie wszelkie nowinki kosmetyczne, to może udało Wam się zauważyć, że marka Donegal niedawno wypuściła 3 nowe, przepiękne czerwienie Beauty Shine. Dzięki uprzejmości tej firmy otrzymałam 2 z nich do testów. Nie miałam okazji testować czerwieni z nazwą 7204 Red Carpet, jednak jak tylko nadarzy się taka okazja to od razu kupię :)


7202 - nietypowa czerwień. Wpada nieco w róż i zawiera w sobie shimmer w różowym kolorze. Lakier, przez twórców został określony jako Pink Siren i ma odzwierciedlać efekt syrenki. Dwie cienkie warstwy zapewniają pełne krycie. Ze zmywaniem nie ma problemów, jednak należy robić to bardzo dokładnie i nie pocierając zbyt często, ponieważ drobinki mogą pozostać przy skórkach lub na skórze.



7203 – kolor, w którym się zakochałam! Kolejny już… ;) Delikatnie neonowa, malinowa czerwień o nazwie Raspberry Mousse. Najlepszy aspekt tego lakieru to fakt, że jest jednowarstwowcem! Jedna, cienka warstwa i mamy piękny, soczysty róż na paznokciach. Zmywanie odbywa się bez najmniejszych problemów, tak jak to zazwyczaj jest przy lakierach kremowych.



Oba znajdują się w malutkiej, kwadratowej, szklanej buteleczce z plastikową nakrętką o pojemności 6 ml. Pędzelek jest bardzo krótki i ścięty na prosto. Nie jest łatwo z nim współpracować, należy trochę poćwiczyć. Na początku sprawił mi wiele trudności, linia przy skórkach nie była zaokrąglona. Trening czyni mistrza!



Trwałość obu kolorów jest bardzo dobra. Po taniej marce Donegal nie spodziewałam się wiele, a tu takie zaskoczenie! Lakiery trzymają się na moich paznokciach 4-5 dni. Świetny wynik :) 
Konsystencja jest cudowna. Nie za rzadka, nie za gęsta – idealna. Nie spływa na skórki. 
Nie zapominajmy o powalającej cenie – 6 złotych :)


Bardzo polubiłam te lakiery i myślę, że nie dam im spokoju. Szczególnie temu o numerze 7203, który będzie ideałem na lato.


Macie lakiery z tej firmy w swojej kolekcji? Polecacie? A może zaopatrzycie się w jakieś kolorki?



Dziękuję marce Donegal za możliwość wypróbowania produktów. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Z tą firmą jeszcze nie miałam styczności. Kolorki ładne, jednak wolę ciemniejszą czerwień ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7204 Red Carpet powinna być w porządku :)

      Usuń
  2. Drugi kolorek zdecydowanie dla mnie ;) Uwielbiam takie róże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem nieźle wygląda. Z Donegala miałam tylko naklejki i patyczki, lakierów nie, anwet nie wiedziałam, że są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku nie tylko nieźle wyglądał, ale także dobrze się trzymał, z czego jestem niesamowicie zadowolona :)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze styczności z tymi lakierami, ale kolor bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, szczególnie, że koszt jest niewielki :)

      Usuń
  5. świetny odcień, taki soczysty <3 lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy. kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować. Ja na pewno się skuszę na więcej kolorków :)

      Usuń
  7. 7202 bajka ... skradł moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z donegala jeszcze żadnego lakieru nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, chociaż moja kolekcja lakierów jest bardzo pokaźna 😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele kosztują, więc można kupić i się przekonać na własnych pazurkach czy są warte zachodu :) Ja jestem na tak!

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!