Essie 306 Hide & Go Chic

Cześć!
Jeśli uważnie śledzicie mojego bloga, instagrama czy facebooka, to zapewne zauważyliście małą przerwę w pisaniu recenzji. To nic poważnego, teraz wracam ze zdwojoną siłą!


Przejdźmy do tematu dzisiejszego postu. Mamy do czynienia z ciekawym kolorkiem od Essie - 306 Hide & Go Chic. Ni to granat, ni typowy niebieski. Zauważyłam duże podobieństwo między nim a opisywanym niedawno Sophin 652. Nie jest to jednak ten sam odcień.


Lakier Essie jest drugim w moich zbiorach. Obecnie więcej nie posiadam. Uwielbiam je przede wszystkim za świetną formułę. Bardzo przyjemnie się z nim pracuje, lakier dobrze się aplikuje, nie spływa na skórki. Pędzelek jest szeroki i ścięty na półokrągło.


Również w tym przypadku (tak samo było z lakierem o numerze 326) krycie jest zapewnione po pierwszej warstwie. Musi być ona nieco grubsza. By nie męczyć się z dłuższym wysychaniem w obawie o zniszczenie manicure – polecam nałożyć 2 cieniutkie warstwy. To zdecydowanie wystarczy, a lakier bardzo szybko wyschnie.


Trwałość rewelacyjna! Lakier wytrzymał 9 dni na paznokciach bez odprysków, zauważyłam jedynie starte końcówki.


Po więcej informacji na temat mojej przygody z Essie zapraszam do postu Essie 326 Haute In The Heat.


Myślę, że nie poprzestanę na tych dwóch gagatkach i moja kolekcja powoli będzie się poszerzać :)

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. O widzisz czyli Esiaki dłużej się trzymają płytki, może to skład Sophinów inaczej współpracuje z Twoją płytką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuję je już kolejny dzień bez topu Seche Vite - trzymają się świetnie.

      Usuń
  2. Ale masz piękne paznokcie! Co do lakieru ja również posiadam kilka z tej serii i chyba zakupię kolejny, ponieważ ten kolorek jest cudowny! Trwałość również potwierdzam jest znakomita ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uwielbiam te Essiaki, kusi by kupić więcej :D

      Usuń
  3. Mam identyczny kolor z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!