Współpraca

Witajcie!
Kolejny post delikatnie odbiegający od tematyki, jednak uważam, że każdy mój czytelnik powinien o tym wiedzieć. Niedawno udało mi się rozpocząć kilka współprac. Ci, co bacznie obserwują mojego bloga i instagrama mogli to zauważyć.


Pierwszą z firm jest goodies.pl
Na półkach sklepowych możemy znaleźć głównie świeczki, woski i inne marki Yankee Candle albo Kringle Candle, czy nawet kosmetyki firmy MakeUp Revolution!


Co mogę powiedzieć o tym sklepie? Na razie niewiele. Już na samym początku zawiodłam się ze względu na trudny kontakt. Pisałam wiadomości, jednak nikt mi nie odpisał. Poza tym nie jestem w stanie wystawić żadnej opinii na temat tego sklepu.

Dzięki uprzejmości Cosmo Art udało mi się podjąć współpracę z marką Sophin. Jestem bardzo zadowolona!
Marka Sophin to wysoka i profesjonalna jakość lakierów do paznokci oraz odżywek do pielęgnacji paznokci.


Kontakt jest świetny. Na moje wiadomości odpisywała przemiła Rusłana. Mogłam wybrać 4 lakiery (otrzymałam zdjęcia wzorników). Po wybraniu, od razu zostały wysłane!


Byłam niesamowicie zaskoczona, kiedy po jednym dniu otrzymałam paczkę - i to w Dzień Kobiet! :) Dodatkowo dostałam gratis w postaci lakieru z serii GelLac razem z topem. Jestem oczarowana.

Następna to Lady Queen.


Kontakt jest niesamowicie szybki. Kiedy wysłałam wiadomość w niedzielę, w poniedziałek o 8:59 miałam już kolejną czekającą na mailu. Koresponduje ze mną bardzo miła Perlie.
Sklep Lady Queen ma w swojej ofercie produkty do paznokci, kosmetyki, pędzle, torby, ubrania, biżuterię i wiele innych w niskich cenach!
Na początek mogłam wybrać 3 produkty z kategorii nail art nieprzekraczające kwoty 10$. Dnia 15.03 zostały one wysłane i czekam na doręczenie.
Mam również małą niespodziankę! Jaką? Kod rabatowy! Dokładnie!
Kod upoważnia nas do 15% zniżki na zakupy w sklepie ladyqueen.com.


RGLC15

Jeśli zostanie on użyty przez 10 osób, sklep za sponsoruje rozdanie :) Każdy, kto chce niech skorzysta. Uważam, że warto :) Zawsze to zaoszczędzone kilka dolarów.

Ostatni, czyli Born Pretty Store.


Tutaj miałam pewien problem. W pierwszym tygodniu marca wypełniłam szablon znajdujący się na stronie. Przez dwa tygodnie nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Postanowiłam napisać po raz drugi. Tym razem wiadomość wysłałam na adres e-mail podany na stronie internetowej bornprettystore.com. Udało się! Po dwóch dniach dostałam odpowiedź.
Vivian pozwoliła mi na wybranie 2-3 produktów, również z kategorii nail art, nieprzekraczających łącznej kwoty 10$.
Sklep Born Pretty ma nieco szerszą ofertę niż LadyQueen, jednak ceny są podobne.
I w tym wypadku też mam kod rabatowy! 10% na całe zakupy!


LAKK31

Jeśli zostanie on użyty przez 10 osób, sklep za sponsoruje rozdanie :)

Co sądzicie o nawiązywaniu współprac? Znacie wyżej wymienione sklepy?

P.S. Nie prowadzę bloga tylko dla korzyści materialnych wynikających z kooperacji. Obraźliwe komentarze będą usuwane.

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Znam Lady i Born Petty, ale jeszcze z nich nie zamawiałam. Ja tam do współpracy nic nie mam, jak jest szansa to czemu nie skorzystać? :) nie lubię tylko jak ktoś kto nawiązał współpracę strasznie zachwala i poleca cośtam, nawet jeżeli nie jest tego warte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto coś zamówić? Akurat są dostępne kody rabatowe - można zaoszczędzić trochę :)
      Co do zachwalania - zobaczymy, czy wybrane przeze mnie produkty będą dobrej jakości. Mimo, że otrzymam je za darmo, nie mam zamiaru wystawiać fałszywej opinii. Nie jestem zmuszona, by każdy z produktów został zrecenzowany pozytywnie :)

      Usuń
    2. Może warto, jak będę miała chwilkę czasu to przejrzę co tam mają ciekawego :) ta uwaga nie była do Ciebie, tylko tak ogólnie :) Chętnie przeczytam Twoje opinie jeżeli zdecyduję się coś zamówić z tych stron :)

      Usuń
  2. tez prowadziłam współprace ale z Miyo milo ja wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpracuje z Born Pretty Store i jak na tą chwilę nie miałam żadnego z nim problemu :)
    Mają bardzo fajny asortyment :)
    Polecam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona, przynajmniej na razie, bo mogę ocenić jedynie kontakt z klientem :) Z niecierpliwością czekam na paczuchę :)

      Usuń
  4. Gratulacje! Z Born Pretty Store jestem od dawna i bardzo ich sobie chwalę - pamiętaj, że możesz publikować swoje zdjęcia na stronie sklepu (pod konkretnymi produktami) i możesz dostać za to punkty, którymi możesz później zapłacić za zakupy! Na stronie Lady Quenn mają to samo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wskazówkę - zapamiętam! :)

      Usuń
  5. Gratuluję współprac :) Born Pretty i Lady Quenn to są moje nowe współprace a w Sophin jestem ambasadorką i mam nadzieje ze będziesz zadowolona z lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z lakierów Sophin na razie jestem całkiem zadowolona. Już w niedzielę wielkanocną (27.03) pojawi się pierwszy post o jednym z nich. Zapraszam serdecznie, wpadaj jak najczęściej! :)

      Usuń
  6. swietne wspolprace oby tak dalej!;)
    swietny post;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam pomysł by wspierać innych w swojej działalności jest rewelacyjny i słuszny. tym bardziej jak robi się to właściwie i słusznie. Proszę również pamiętać że żeby to się przełożyło na prawdziwy sukces partnerów od których bierze się wynagrodzenie trzeba trochę też pozycjonować swojego bloga. Inaczej żadnego sensu nie widzę w tym by naprzykład podjąć współpracę z takowym blogiem.

    Ale jestem pewien że wszystkie elementy promocji zostały zabezpieczone.
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!