Odżywka Golden Rose Diamond Hardner

Witam Was ponownie!
Dzisiaj na szalę rzucamy odżywkę Golden Rose, Nail Expert, Black Diamond Hardener. Chcecie się dowiedzieć jakie mam o niej zdanie? Zapraszam do lektury! :)




Tym razem zacznę od samego wyglądu. Produkt wstępnie zapakowany jest w kartonik, z jasną, dobrze zaprojektowaną grafiką. Na przodzie nie znajduje się zbyt dużo informacji, nie jest to przytłaczające. Wewnątrz znajdziemy odżywkę, która jest w czarnej buteleczce ze srebrną nakrętką. Oryginalne :) Wyróżnia się wśród mojej kolekcji, łatwo jest mi ją odnaleźć wśród kilkunastu podobnych do siebie, szklanych opakowań, z plastikowymi zakrętkami. Przez kolor nie możemy kontrolować zużycia. Pędzelek jest standardowy – nie jest cienki, ale nie należy do tych szerokich, płaski, a dodatkowo jest przezroczysty.



Opis:
Dzięki cząsteczkom czarnego diamentu zapewnia paznokciom większą twardość i wytrzymałość. Zawiera podwójną ilość mikro cząsteczek diamentu oraz składników utwardzających. Tworzy na powierzchni paznokcia twardą i błyszcząca powłokę zapewniając tym samym trwałe wzmocnienie cienkich, słabych i łamliwych paznokci. Zapobiega łamaniu i rozdwajaniu paznokci oraz odpryskiwaniu lakieru już po 4 tygodniach stosowania.
Sposób użycia:
Delikatnie wstrząsnąć przed użyciem. Nakładać jedną warstwę jako baza na czyste i suche paznokcie i poczekać do wyschnięcia przed nałożeniem lakieru. Regularnie nakładać dwie warstwy raz w tygodniu aby wzmocnić efekt utwardzenia. 




Początkowo używałam jej według drugiego sposobu – nakładałam  2 warstwy raz w tygodniu. Teraz stosuję jako bazę. Konsystencja jest przyjemna, nie spływa. Schnie bardzo szybko, około 1 minuty.
Niestety, po trzech miesiącach niesamowicie zgęstniała. Ciężko się z nią pracuje.

Co zauważyłam?
Moje paznokcie troszkę się wzmocniły, stały się nieco grubsze. Nie pojawiają się na nich przebarwienia (jednak nie jestem do końca w stanie stwierdzić, czy jest to zasługa odżywki). Rosną szybciej niż w trakcie używania Eveline 8w1. I co najważniejsze, przedłuża trwałość manicure. Dzięki niej lakier utrzymuje się dłużej na paznokciach :)





Skład:
Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl, Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Isopropyl Alcohol, Acetyl Tributyl Citrate, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral, Benzophenone-3, Alumina, Hexanal, Silica, Titanum Dioxide (nano), Diamond Powder, Aluminium Hydroxide, Methicone, CI 60725
Nie zawiera formaldehydu!

Macie swoją ulubioną odżywkę do paznokci? :) 

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Lubie tę odżywkę, utrzymuje paznokcie w dobrej formie i nie zawiera formaldehydu. Obecnie stosuję wersję OXYGEN w różowej buteleczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją, jednak nie widziałam żadnych zmian przy jej stosowaniu. Za to diamentowa powaliła mnie na kolana! Uwielbiam ją :)

      Usuń
  2. Muszę ją wypróbować. Stosuje Eveline 8w1 ale boję się,że paznokcie kiedyś się zbuntują i zniszczą się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nie zawiera formaldehydu. Warto wypróbować :)

      Usuń
  3. Śliczny masz kształt paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety u mnie ta odżywka okazała się być totalną lipą, stan paznokci wręcz sie pogorszył... No ale cóż na każdego działa coś innego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takiej sytuacji jeszcze nie słyszałam. Dobrze, że o tym piszesz! Dzięki! :)

      Usuń
  5. Moja ulubiona jest właśnie ta. :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!