Essie Hansen, czyli stawiam na akcent!

Cześć!
Bardzo długo zwlekałam z udostępnieniem tego postu, ale wreszcie się zebrałam i jest! Dzisiaj prezentuję Wam dwa gagatki – róż marki Essie oraz brokat z Sally Hansen.



Lakier 326 Haute In The Heat z firmy Essie bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Dlaczego? Już przy pierwszej warstwie uzyskujemy pełne krycie i nasycenie koloru! Formuła jest cudowna, bardzo przyjemnie się z nim pracuje. Pędzelek jest szeroki, łatwo o pięknie zaokrągloną linię przy skórkach. Najlepsze jest to, że na moich paznokciach wytrzymał aż 10 (!) dni bez odprysków. Starły się tylko końcówki. Myślę, że utrzymałby się jeszcze dłużej, jednak zaczął mi się tworzyć duży odrost i chciałam zmienić kolor lakieru :) Buteleczka jest śliczna, mała, z białą nakrętką. Jedynym minusem jest cena – za 13,5 ml musimy zapłacić około 35 złotych (uważam, że warto zainwestować w kilka lepszych lakierów, niż w kilkanaście słabszej jakości). Od dziś, ten lakier jest jednym z moich ulubieńców.






Kolejny - Sally Hansen Complete Salon 630 Strawberry Shields to przezroczysta baza z różowymi drobinkami i większymi heksagonalnymi płatkami. Pod lakier użyłam bazy, jakim był lakier Essie 326. Na paznokciach utrzymał się dopóki go nie zmyłam (z czym miałam ogromny problem mimo użycia sposobu z folią i wacikami kosmetycznymi). Dobrze się rozprowadza. Buteleczka jest dość duża i mieści w sobie aż 14 ml. Kosztuje około  25 złotych.






Co sądzicie o tym manicure? 

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. proste,a jednak zachwyca ;) mi się podoba,moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego Essiaczka miałam w miniaturce, ale biedaczek niestety zgęstniał tak bardzo, że nic się z nim nie dało zrobić.
    Sally Hansen podbił moje serce! Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zestaw z nim i dwoma innymi. On w szczególności mnie zachwycił, dlatego się na niego skusiłam. Trwałość i kolor są niesamowite! Moja mama go uwielbia :)

      Usuń
  3. Świetny lakier do pazknokci :) Haute in the theat :) świetnt :) taki czerwoniutki :) i świetnie prowadzisz tego blokga i ciekawy jest <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest bardziej różowy niż czerwony. Ciężko było go uchwycić na zdjęciach, najlepiej się udało w słońcu (dwa ostatnie) :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Świetne pazurki ;) mega mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski kolor *-* super to wygląda wowowow. W jakim programie obrabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polubiłam :) Program w jakim obrabiam to Photoscape.

      Usuń
  6. Cudowny kolor! I ogólnie bardzo ładnie to wygląda :)
    Zazwyczaj maluje paznokcie tylko na zielono(mój ulubiony kolor) ale skuszę się chyba na taki jak ty :*
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za zielenią. Moje pudełko pełne jest lakierów w odcieniach różu i niebieskości :D

      Usuń
  7. Miałam Haute in the... U mnie Essie trzyma się krótko, zwykle już pierwszego dnia noszenia mam lekko starte końcówki. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haute In The Heat :) Ja jestem z niego bardzo zadowolona! Do wypróbowania mam jeszcze jeden kolor. Zobaczymy jak on się sprawdzi.

      Usuń
  8. Bardzo dużo dobrych opinii słyszałam o lakierze Essie :) Chyba będę musiała go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!