Color of the year 2016 - Rose Quartz & Serenity

Hej! Witam wszystkich! :)
W poprzednim poście pisałam o kolorze roku 2015 – marsali. Dzisiaj trochę o kolorach 2016. 
Tym razem, Pantone wybrało aż dwa kolory – Rose Quartz oraz Serenity.
Żyjemy w ciągłym pośpiechu, stresie, a te kolory mają dać nam chwilę wytchnienia od codziennych problemów.


Rose Quartz to jasny róż, bardzo delikatnie przełamany brzoskwinią, natomiast Serenity – piękny zgaszony błękit, wpadający lekko w fioletowe tony.
Niedawno zakupiłam dwa lakiery w tych kolorach. Wybór padł na Golden Rose Color Expert. Jak tylko zobaczyłam je w sklepie, stwierdziłam ,,To jest to! Muszę je mieć!” i z małymi buteleczkami w ręku powędrowałam w stronę kasy.



47 – Serenity, jest to pastelowy, przybrudzony błękit, nieco ciemniejszy niż oryginał, jednak bardzo mi się podoba i świetnie komponuje się z kolorem o numerze 48





48 – odpowiednik Rose Quartz, jasny, majtkowy róż, idealny na wiosnę i lato (szczególnie do opalonych dłoni)





Oba kolory świetnie się aplikuje. Pracuje się z nimi bardzo przyjemnie. Posiadają szerokie, półokrągłe pędzelki. W przypadku 47 wystarczy jedna nieco grubsza warstwa, by dobrze pokryć płytkę, a 48 - 2 warstwy są okej, ale łatwo o prześwity, jeśli ktoś nie jest wprawiony. Zapach jest typowy dla lakierów do paznokci. Trwałość jest w sam raz – u mnie trzymają się 4-5 dni. Buteleczka dobrze się prezentuje – wykonana z grubego szkła, z nakrętką w kolorze lakieru. Cena bardzo przystępna – za 10,2 ml płacimy 6 złotych :)




Co o nich sądzicie? Macie kolory, które przyniosą Wam ukojenie, pomogą w zachowaniu równowagi?

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. zakochałam się w tym różu! Jak tylko będę przy GR to go kupię :D. Ogólnie te kolory są dla mnie strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!