Color of the year 2015 - Marsala

Cześć!
Dzisiaj trochę o kolorach roku. Dokładniej, o wyborze z 2015.
O co chodzi? Kolor roku jest wybierany przez Instytut Pantone w Stanach Zjednoczonych. Zasłynęli dzięki opracowaniu i wydaniu własnej skali kolorów. To oni decydują jaki będzie królował w modzie.

Marsala. Jak opisać ten kolor? Ciężko jest go jednoznacznie określić. Jest to przybrudzone bordo. Czerwień z domieszką różu i brązu. Moim zdaniem, jest świetnym kolorem, szczególnie na jesień.



W swojej kolekcji posiadam lakier marki Essence, który jest właśnie marsalą. Nie każdemu ten kolor może się spodobać. Mnie, za pierwszym razem, się nie spodobał. Musiałam do niego przywyknąć. Teraz jest jednym z moich ulubionych :)



O lakierze marki Essence z serii the gel pisałam już TUTAJ. Tym razem mamy do czynienia z kolorem o numerze 48 my love diary. Jest to zgaszone bordo z domieszką brązu, jednak nie jest to bardzo ciemny kolor. Po wyschnięciu jest nieco ciemniejszy niż w buteleczce.




Aplikuje się go bezproblemowo. Formuła jest świetna. Nie spływa. Potrzebne są dwie warstwy, by uzyskać pełne krycie i wydobyć głębię. Nie pozostawia smug. Przy nakładaniu cienkich warstw schnie około 10-15 minut. Trwałość jest w porządku, na moich paznokciach wytrzymuje około 4 dni. Lakier ma szeroki pędzelek przycięty na półokrągło. Bardzo wygodnie mi się nim maluje. Buteleczka jest bardzo ładna – wykonana ze szkła, z plastikową nakrętką w kolorze lakieru.




Jestem z niego zadowolona. Cena jest kusząca, ponieważ za buteleczkę o pojemności 8 ml płacimy około 7 złotych.
Ciężko było uchwycić ten kolor na zdjęciach - starałam się jak mogłam. Na przedostatnim zdjęciu wypadł najlepiej :)




A Wy? Macie lakiery w kolorze marsali? :)

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. jaki piękny kolor! muszę go gdzieś znaleźć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dorwałam w Outlecie Kosmetycznym. Widziałam również w Hebe :) Szukaj, szukaj, bo warto!

      Usuń
  2. mi się Marsala nie podoba,za to kolory tego roku (róż i niebieski) są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm muszę znaleźć hybrydowy w tym kolorze, rzeczywiście jest piękny 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w kolekcji Semilac znajdzie się podobny :)

      Usuń
  4. Kolor ładny, ale jakoś nie lubię lakierów firmy Essence.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor, sama nie mam nic w tym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnego... :( jutro lecę do Rossmann'a :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jakiś Golden Rose Rich Color, który ma idealny kolor marsala :) Bardzo mi się podoba ten odcień, o wiele bardziej niż propozycja Pantone na 2016

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, w propozycji na rok 2016, jestem zakochana! O tych kolorach bedzie post juz w tym tygodniu :)

      Usuń
  8. Śliczny kolor ^_^ czekam na kolejne posty !!! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny jest :-D mimo że ja jestem bardziej wielbicielka niebieskości, to ten mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem psychofanką niebieskości i róży :D

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!