Zmiany - czy na lepsze?

Witajcie!

Dzisiaj dość nietypowy, odbiegający od tematyki bloga, post. Jednak uważam, że jest on ważny i powinien się tutaj pojawić. Otóż, jak już niektórzy mogli zauważyć, niedawno zmieniłam wygląd mojego bloga. Poprzedni był dość ciężki i przytłaczający. Konfigurowałam kod HTML sama. Z racji, że moja wiedza o blogowaniu i języku HTML jest uboga, to w kodzie brakowało wielu informacji, czcionka była zniekształcona, miałam problem ze wstawieniem wielu gadżetów i wprowadzeniem poprawek. Całość wyglądała w miarę estetycznie, ale nie do końca tak, jak bym tego oczekiwała. Teraz jest nieco bardziej przejrzysty. Podoba mi się :)
Design, który widnieje obecnie, został wykonany, od podstaw przez cudowną Ewę Dziedzic, prowadzącą bloga http://miqsui.blogspot.com/.


Ewa od samego początku była bardzo przyjaźnie nastawiona. Jest przesympatyczna! W każdej chwili mogłam zwrócić się o pomoc, w razie problemów dawała dokładne wskazówki :) Wpadnijcie do niej koniecznie. Design, który ma u siebie, również wyszedł spod jej palców. Świetna robota! 
Oczywiście, zapraszam też do obserwowania mojego bloga, Instagrama, Tumblr, pozostawienia like na Facebooku, zaproszenia na snapie (Polish_blogger) i zerknięcia na DDOB.

Co sądzicie o wyglądzie? Potraficie samemu stworzyć design? 

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Oj ja tez mam czarna magie jesli tylko chce coś zmienic na blogu :D
    ale poczatki jak wszedzie są ciezkie :DPowoli się rozkrecam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wygląd! :) Chociaż tamten też był dość fajny :) Ja osobiście nie mam głowy do takich rzeczy jak kody HTML etc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Uff, myślałam, że tylko mnie tak ciężko z tym idzie.

      Usuń
  3. Cudny blog cudny wygląd !
    zostaje na dłużej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, świetny wygląd. Niestety u mnie nie wygląda to tak profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam się na HTML, umiem jedynie zmienić baner na blogu :) właśnie muszę popracować nad nowym

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie wyglad bardzo podoba ! bede tu wpadac na pewno czesciej dlatego obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Wpadaj jak najczęściej :)

      Usuń
  7. Śliczny, minimalistyczny wygląd. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) nie wiem jak było przed zmianami, ale teraz jest przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!