Zdobienie rodem z Tumblr - grid pattern

Witajcie kochani!
W ostatnim poście pisałam o lakierach Eveline MiniMAX. Tym razem przedstawiam moje pierwsze zdobienie wykonane przy ich użyciu :) Jest ono inspirowane zdjęciami z Tumblr, które może zobaczyć poniżej:






A teraz przejdźmy do instrukcji.
1. Na początku odpowiednio przygotowałam swoje paznokcie. Zmyłam poprzedni lakier, wyczyściłam szczoteczką, usunęłam skórki i odtłuściłam płytkę.
2. Paznokcie pokryłam odżywką Golden Rose Black Diamond Hardner (jest w fazie testów — już niedługo pojawi się o niej post!). Możecie użyć dowolnej bazy.


3. Następnie nałożyłam 1 warstwę białego lakieru na paznokcie lewej ręki, a czarnego — prawej. Oczywiście, kombinacja jest dowolna.



4.Później ułożyłam tasiemki — krótkie paski nakleiłam najpierw pionowo, potem poziomo, by utworzyć kratkę.



5. Na tak przygotowany szablon nałożyłam przeciwny kolor, po czym, pamiętając, by lakier był jeszcze wilgotny, ostrożnie zdjęłam, za pomocą pęsety, tasiemkę.
6. W kolejnej części nałożyłam top coat. Możecie użyć swojego ulubionego top'u, w moim przypadku był to Seche Vite.
7. Na koniec użyłam niewielkiej ilości olejku na skórki i delikatnie wmasowałam.







Jak wam się podoba? Wolicie wersję czarną czy białą? :)

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  2. Zdjęcia są bardzo inspirujące blog jest fajny. Naprawdę super. Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne *.* Bardziej podoba mi się wersja czarnych pasków na białym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ci wyszło, obie wersje super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) choć bardziej mi się podoba pierwsza wersja, czarne paski na białym tle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne kolory optycznie nieco wydłużają płytkę... Przynajmniej tak mi się wydaje, haha! To tylko moje obserwacje :D

      Usuń
  6. Świetny efekt, bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie fajne :)
    Powodzenia dalej.
    Mam nadzieje ze jak zapuszcze swoje paznokcie tak jak chce spróbuję twoich pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Życzę powodzenia w zapuszczaniu (psst... możesz zobserwować mój blog by być na bieżąco, ponieważ i o tym pojawi się post) :) Koniecznie pochwal się jak odtworzysz jakieś moje zdobienie! :)

      Usuń
  8. Obie wersje mi się podobają! To super, że zrobiłaś obie na dwóch dłoniach :D
    A jakiego białego lakieru używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku jest wspomniane :) Eveline MiniMAX. Biel ma numer 253 :)

      Usuń
  9. Łał! Podoba mi się efekt i wykonanie. Ja na ogół jakiekolwiek "wzorki" na paznokciach robiłam po prostu małym pędzelkiem, ale wiadomo - wychodziło to różnie. A tutaj wygląda to naprawdę rewelacyjnie!
    Dodatkowo masz piękną płytkę i kształt paznokcia. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, piękne paznokcie *.* bardziej podoba mi się wersja biała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. biel, czerń (+ holo) i jest moc! pięknie i minimalistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie :) zazdroszczę tak długich naturalnych pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!