Walentynki z Golden Rose Color Expert 16

Cześć! :)
Nie macie pomysłu na walentynkowy manicure? Nie lubicie przesadzonych wzorów? Dziś przychodzę z przesłodkim i prostym zdobieniem oraz recenzją lakieru Golden Rose Color Expert nr 16! Zapraszam do lektury :)


Kilka miesięcy temu recenzowałam lakier z tej samej serii - złoty, metaliczny o numerze 69 (kliknijcie TUTAJ). W tym przypadku mamy do czynienia z emalią w kolorze różowym o kremowym wykończeniu. Kojarzy mi się z kolorem szminki Barbie :)


Krycie jest świetnie - 2 warstwy zupełnie wystarczają, by pokryć płytkę bez prześwitów. Aplikacja jest fantastyczna. Pędzelek jest szeroki, dobrze przycięty, dzięki czemu linia przy skórkach wychodzi perfekcyjnie! Przepięknie błyszczy i niesamowicie szybko schnie. Nic dodać, nic ująć! Polecam wszystkim, którzy lubią takie kolorki :)


Z racji, że niedługo walentynki, zdecydowałam się wykonać zdobienie. Na kciuku mamy białe polka dots, a na palcu serdecznym widnieje białe serduszko.






Jak Wam się podoba? :)

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. jakie piękne długie paznokcie, moje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba dużo by takie wyhodować :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cukierkowy. Bardzo spodobał się mojej mamie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam lakiery z Golden Rose, bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt ale odpowiadają Ci lakiery od GR? Ja na razie mam jeden jednak szybko odpryskuje :/ Daj znać jak z trwałością. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam problemu z ich trwałością — wytrzymują mi nawet do 5/6 dni :)

      Żeby przedłużyć trwałość naszego manicure, warto wcześniej dobrze opiłować paznokcie — żaden nie może być nadłamany. Przed malowaniem odtłuszczamy płytkę cleanerem (odtłuszczaczem) bądź zmywaczem do paznokci. Kiedy już to wykonamy, pokrywamy paznokcie bazą, która utrzyma lakier i ochroni płytkę przed przebarwieniem. Po pokryciu lakierem kolorowym używamy dobrego topu — to wyrówna nieco drobne niedociągnięcia, a przy okazji nada pięknego blasku i przedłuży trwałość, o którą tak walczymy :)
      Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  5. piękny kolorek! sama takiego poszukuje, w sumie z tej firmy to z chęcią kupie!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!