INGRID Estetic 87

Hej kochani!
Z racji, że mamy dzisiaj 14 lutego, życzę Wam wesołych walentynek!
A teraz przychodzę z recenzją lakierów marki INGRID, z serii Estetic. Przedstawiam Wam jeden z dwóch niewalentynkowych odcienie niebieskiego, jakie nabyłam w trakcie promocji -40% w Hebe.



87 - Piękny błękit. Kolor, który widniał na moich paznokciach bardzo często. Świetnie wygląda na krótkich, jak i długich! Zakochałam się... :)



Buteleczka bardzo mi się spodobała. Jest nieduża, kwadratowa, przezroczysta, z grubego szkła, z czarną nakrętką. Na przodzie posiada logo firmy. Z tyłu, na nakrętce jest naklejka z kodem kreskowym oraz numerkiem i nazwą koloru. 
Konsystencja jest dość rzadka. Początkowo ciężko było mi z tymi lakierami pracować, ponieważ spływał na boki i łatwo było o zalanie skórek, jednak po kilku próbach doszłam do wprawy i nie było problemu :)
Na kryciu się zawiodłam. Dwie cienkie warstwy nie wystarczały by w pełni pokryć płytkę — widoczne były prześwity. 
Błysk, jaki posiadają, bardzo mnie zaskoczył. Dostałam wiele pytań od innych osób o  podobnej treści ,,To są twoje naturalne paznokcie czy żelowe?", ,,Śliczny kolor", co idzie zdecydowanie na plus.
Trwałość... Wydaje mi się, że jest naprawdę dobrze. Na moich paznokciach wytrzymują do siedmiu dni.
Gama kolorystyczna nie jest zbyt duża. Przynajmniej ja nie mam możliwości wyboru w dziesiątkach odcieni. W Hebe ich szafa była bardzo ograniczona. 
Pędzelki są bardzo dobre. Ścięte ,,na prosto" na końcu i szerokie. Włosie nie wypada. 
Szybkością schnięcia jestem zachwycona. Każda cienka warstwa schnie około 4 minut.




Co sądzicie o tym kolorze? Nadaje się na zimową porę? :)

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Baaardzo przyjemny dla oka. Zresztą... jeden z moich ulubionych kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek, według mnie pasuje niezależnie od pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go! Na razie jest najlepszym kolorem w mojej kolekcji :)

      Usuń
  3. Błękit cudowny ! Chyba się skuszę, ponieważ pięknie się prezentuje. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na kolor, naprawdę warto :)

      Usuń
  4. Ładny kolor i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i bardzo dziękuję :)

      Usuń
  5. śliczny kolor lubię takie szczególnie latem do opalonej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kolor! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!