INGRID Estetic 400

Witam ponownie :)
Dzisiaj mamy do czynienia z kolejnym z odcieni niebieskiego marki INGRID Estetic.



400 - jest to kolor, który ciężko mi opisać. Oscyluje on między indygo a granatem. Posiada niewielkie, jasnoniebieskie, ledwie zauważalne, błyszczące drobinki. W buteleczce nie jestem w stanie ich dojrzeć.






Nie będę się rozpisywać, ponieważ recenzję umieściłam w poście o lakierze z numerem 87. Cechy nie zmieniły się wraz ze zmianą koloru :) Jak Wam się podoba? :)

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. ciekawy kolor, muszę się nad nim zastanowić, bo pięknie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo kiepskiego krycia - polecam! Delikatny, prawie niewidoczny shimmer daje ciekawy efekt :)

      Usuń
  2. masz bardzo ładne paznokcie! świetny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ten jaśniejszy kolorek bardziej do mnie przemówił ;-) Lakierów Ingrid mam niewiele - ale faktycznie są godne polecenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 87 jest moim ulubieńcem! Przypomina mi trochę 000 Lazure Dream z Semilac :)

      Usuń
  4. jeju ale sliczny lakier! zakochałam się! :O
    obserwuje kochana!
    zapraszam do mnie!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się podoba :) Dziękuję za obserwację! :)

      Usuń
  5. Nieważne jaki to kolo, ważne, że ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię malować paznokci :/ Nie mogę mieć nieruchomych rąk, coś muszę robić, a schnący lakier tego nie ułatwia. Kształt moich paznokci jest dosyć męski tudzież dziecięcy, więc nie wygląda dobrze. Poza tym, i tak nie umiem ;)
    Sherlock

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ćwiczyć i dbać! Wszystko można wypracować :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolor aczkolwiek u mnie na dłoniach niebieskie odcienie wygladają niekorzystnie, jakoś tak trupio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakby spróbować ciepłych odcieni niebieskiego? Zawsze wyglądają trupio?

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!