Social media!

   Cześć i czołem!
Post w połowie tygodnia? Czemu nie :)
Chciałabym wszystkich poinformować, że oprócz bloga posiadam jeszcze:


   Zapraszam do odwiedzenia i zaobserwowania by być na bieżąco! Na niektórych tablicach mogą pojawić się informacje, których nie będzie na blogu, bądź znajdą się tam później :) Aby przejść do kont w każdym z tych serwisów wystarczy kliknąć na jego nazwę! To proste, prawda?

   Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia! Byle do piątku ;)

PS. Zgodnie z moim postanowieniem noworocznym postaram się, aby posty były umieszczane regularnie, 2 razy w tygodniu - w niedzielę i między wtorkiem a czwartkiem :)

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. O snupps jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować. Świetna aplikacja do organizacji kosmetyków, wlasnych dzieł i szukania inspiracji :)

      Usuń
  2. W poprzednich postach widziałam, że masz ładny kształt paznokci, ładnie się prezentują ;-) Z przyjemnością zobaczę jeszcze jakieś lakiery czy zdobienia w Twoim wykonaniu ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie czytać takie komentarze! Dziękuję za miłe słowa i obserwację! Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  3. dolaczam do obserwatorow na GFC i FB - czekam z niecierpliwoscia na Twoje pazurkowe pomysly :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, z chęcią zaobserwuje na instagramie :D
    A ja zapraszam do siebie http://sisterse-k.blogspot.com/2016/01/sniezny-spacer.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Działaj, działaj i zdobywaj fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O a co to Snupps? Nie słyszałam o takim czymś :)
    Pozdrawiam http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snupps jest aplikacja dzieki, ktorej mozna latwo zorganizowac swoje rzeczy (lakiery, zegarki, czy buty...) i podzielic sie swoja szafa z innymi. Oprocz tego znajdziemy wiele inspiracji na polkach innych osob, ktore mozna zaobserwowac i pojedyncze zwowowac :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!