Sally Hansen Instant Cuticle Remover - preparat do usuwania skórek

Dzień dobry, przepraszam za spóźnienie...
Nawet tutaj pojawiają się szkolne sentencje. Wybaczcie, że post nie pojawił się w tygodniu, jednak ze względu na problemy z internetem i naukę, nie miałam możliwości by go napisać i opublikować.
Przejdźmy do kolejnej recenzji. Przedstawiam wam niezawodny preparat do usuwania skórek - Sally Hansen Instant Cuticle Remover.


Przez długi czas zmagałam się z narastającymi, przesuszonymi i zadzierającymi się skórkami. Dopiero w zeszłym roku zaczęłam je odsuwać i kiedy mocno narosły - wycinałam. Przez to niestety narastały szybciej i do tego twardsze. Około dwóch miesięcy temu wycięłam je po raz ostatni. Później odkryłam ten preparat. Ma usunąć skórki już w ciągu 15 sekund, a zgrubienia - 1 minuty. W moim przypadku czas ten się przedłużył. Na paznokciach u dłoni trzymałam około 30-35 sekund, na stopach czas się przedłużył do 1 minuty i 20 sekund. Następnie drewnianym patyczkiem usuwałam. Do usuwania można również użyć metalowego bądź gumowego radełka. Resztki preparatu usuwamy ciepłą wodą z mydłem. Ja, po użyciu zawsze nakładałam olejek na paznokcie bądź krem do rąk na całe dłonie i delikatnie wmasowywałam. Należy pamiętać by nie używać preparatu na uszkodzoną lub bardzo wrażliwą skórę. Warto wspomnieć, że nie należy używać go częściej niż 2 razy w tygodniu.


Buteleczka zawiera 29,5 ml substancji, która jest bezbarwna i bezzapachowa, kosztuje 12-40 złotych. Jest bardzo wydajny. Aplikator wygodny, nadmiar produktu nie ma prawa się wylać (chyba, że ściśniemy opakowanie zbyt mocno). 


Jestem zadowolona z działania tego produktu. Uważam, że jest bardzo przydatny i prędko się z nim nie rozstanę. Polecam :)

Trzymajcie Cię ciepło! :)

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Używam i jestem z tego produktu bardzo zadowolona! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Świetnie! Cieszę się, że jest wszystko w porządku :)

      Usuń
  3. Nie używałam ... ale może spróbuję :) chociarz nie maluję ani nic z pazurami nie kombinuję ale jak pociągnie mnie to z chęcią spróbuję :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz problem z narastającymi skórkami - wypróbuj, bo warto! Usunięcie naskórka nieco wydłuża płytkę paznokcia :)

      Usuń
  4. Od dawna czaję się na ten produkt :D

    http://saynika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam problem by dostac go stacjonarnie. Polecam szukac w internecie. Szybko, latwo, tanio i bez wychodzenia z domu.

      Usuń
  5. u mnie w rossmanie jest ;) jednak ja używam takiego preparatu z Wibo i też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że skorzystasz :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!