Lakierowe zakupy - Rossmann, Hebe, ezebra, Inglot, Outlet Kosmetyczny...

Witam ponownie!
   Dzisiaj cudownie leniwa niedziela, za oknem sypie śnieg i mróz daje się we znaki - to nie jest pogoda dla mnie, należę do ciepłolubnych osób, dlatego teraz wygrzewam się pod kołderką :) No nic, przejdźmy do tematu. Ostatnio, na moim instagramie pojawiło się zdjęcie z częścią moich grudniowo-styczniowych zakupów. Kto śledzi, ten wie! Jesteście ciekawi co wylądowało w moim realnie-wirtualnym koszyku? Czytajcie dalej! Zapraszam :)
   Grudzień i pierwsza połowa stycznia była dość obfita jeśli chodzi o moje zachcianki zakupowe. Z racji, że miałam nagły przypływ gotówki to szybko je spełniłam. Kobiety... Haha :) Na razie niczego mi nie brakuje i żadne większe, bądź mniejsze zakupy się nie zapowiadają... Chociaż pięknych, kolorowych i trwałych lakierów nigdy za wiele :D Kto się ze mną zgadza? Napiszcie w komentarzach!
   Nie przedłużając przejdźmy do sprawdzenia tej długiej listy!


   Szybko można zauważyć, że produktów nie jest mało. Wspomnę również, że recenzje tych paznokciowych będą regularnie pojawiały się na blogu. Zaobserwujcie by być na bieżąco! Wystarczy posiadać konto Google+, chwilę wolnego czasu i odrobina cierpliwości - to nic nie kosztuje, a mnie ogromnie motywuje do pracy, tak jak wszystkie subiektywne komentarze :)
Produkty, które widzicie kupiłam w internetowej drogerii ezebra.pl (polecam!), Rossmannie, Inglocie, miejscowym Outlecie Kosmetycznym oraz Hebe.

 


 



   Te gagatki pochodzą z ezebra.pl - na zdjęciach mamy: top coat Seche Vite, Sally Hansen Instant Cuticle Remover, fioletową tasiemkę do paznokci, lakiery Essie (324 Haute In The Heat i 309 Hide & Go Chic), lakiery Manhattan (Lotus Effect 78S oraz Birthday Colours 016 Lovely Mint) i lakiery Sally Hansen Complete Salon Manicure (672 Jaded i 630 Strawberry Shields).







Kolejne mamy z drogerii Hebe, a są to: lakiery INGRID (400, 87, 523) oraz Eveline (miniMAX 253, 192 i Color Edition 321).

















Tutaj możemy zobaczyć moje zdobycze z Outletu Kosmetycznego - w tych kolorkach się zakochałam! Golden Rose Color Expert (16 i 62).

















I ostatni z dzisiejszej lakierowej listy - INGLOT Pro Thinner, czyli rozcieńczacz do lakieru. Już niedługo zobaczymy jak się spisze :)











   Co myślicie o dzisiejszym poście? Często robicie takie zakupy, żeby uzupełnić swoje zapasy? :)
Zapraszam na mojego FacebookaInstagrama oraz Snuppsa!
   Pozdrawiam

Udostępnij ten post

44 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Teraz tylko czekać na recenzje :D

      Usuń
  2. Fajne kolorki lakierów, seche mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. :)


    Zapraszam - http://patrycjakarpik.blogspot.com/2016/01/park-poudniowy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo fajne i ciekawe lakiery ! Duzo ich ;D

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie nie używam już normalnych lakierów- robie hybrydy. świetne kolory wybrałas!
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chcę wypróbować kiedyś te osławione hybrydy. Mam nadzieję, że niedługo przyjdzie na nie czas! :)

      Usuń
  6. Ja bardzo lubię malowac paznokcie,bardzo często także sięgam po różne odżywki na wzmocnienie. Obecnie je zapuszczam, ale i tak wyłapuję ze sklepów rożne perełki. :)
    Obserwuję. ;) Może zajrzysz? : http://moje-idee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet kiedy zapuszczam to nie zostawiam niepomalowanych. Uważam, że lakier daje dodatkową warstwę ochronną.

      Usuń
  7. Ja się odzwyczaiłam od zwykłych lakierów, hybrydy skradły moje życie ! :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię zakupy w ezebrze i rossmannie, ale nigdy jeszcze nie próbowałam kupić tam lakierów :)
    za to lakiery z golden rose są moje ulubione <3
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźne lista zakupów :)
    Różowy lakier skradł moje serce

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego różu długo szukałam ;)

      Usuń
  10. Ładne kolorki. Ja jednak od ponad roku przeszłam na hybrydy. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore zakupy, same cudeńka, och tak pięknych odcieni lakierów nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kolorki, czekam na recenzje :) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. od jakiegoś czasu sięgam tylko po hybrydy, zastanawiam się nad oddaniem lakierów bo mam ich dziesiątki jak nie setkę, chyba trzeba zrobić będzie kolejne rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że hybrydy cieszą się ogromnym zainteresowaniem :) Odezwij się jak będziesz robiła rozdanie, chętnie dołączę ;)

      Usuń
  14. Śliczny ma kolorek ten lakier z Golden Rose metaliczny *O* Ostatnio mam fazę na tego typu lakiery!
    Zakupy udane, aż sama bym na takie się z chęcią wybrałam :)

    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <---

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałam, nie zawiódł mnie :)

      Usuń
  15. Super lakierki! Wszystkie są piękne :)


    sisterschannelfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też wolę ciepełko.
    Jakie ładne kolorki lakierów.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam lakiery do paznokci z Essie mam cala skrzynke ich

    OdpowiedzUsuń
  18. musze przyznac, ze super rzeczy udalo Ci sie kupic:)
    lakiery z essie sa swietne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wiele pozytywnych recenzji czytałam, mam nadzieję, że rzeczywiście się sprawdzą i się nie zawiodę :)

      Usuń
  19. jextem lakierową maniaczką:D muszę uzupełnić swoje zapasy

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ten lakier z Golden Rose, ten srebrny daje taki jakby efekt lustra i nie jest taki tandetny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej chrom niż lustro :) Genialnie sprawdza się na imprezy :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!