Krem do rąk to podstawa!

Tak jak w tytule - krem do rąk jest podstawą, jeśli chcemy mieć zadbane dłonie i paznokcie, szczególnie zimą. Dzisiaj przedstawię Wam moją opinię na temat 4 kremów jakie przetestowałam. Zapraszam do lektury! :)



1. Świt Pharma, Exclusive Cosmetics, Regenerujący krem do rąk i paznokci 
Krem jest lekki, delikatny. Zawiera glicerynę i keratynę. Bardzo dobrze się rozprowadza. Zapach intensywny, aloesowy i długo pozostaje na dłoniach. Nie każdemu może się to podobać. Dość długo się wchłania. Niweluje uczucie szorstkości jednak nie na długo. Zamyka się na ,,klik". Na skórze pozostawia delikatny film. Kosztuje około 4 złotych w Rossmannie.




Skład pozostawia wiele do życzenia:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Petrolatum, Steareth-2, Ceteareth-20, Hydrolyzed Keratin, Aloe Barbadesis Leaf Extract, Dimethicone, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Triethanolamine, Disodium EDTA, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Imidazoldinyl Urea

Krem jest oparty na parafinie. Znajdziemy tu również dużo alkoholu, EDTA i parabeny.



2. Świt Pharma, Exclusive Cosmetics, Odżywiający krem do rąk i paznokci
Krem z tej samej firmy co poprzednik. Cechy mają bardzo zbliżone, jednak ten nieco bardziej przypadł mi do gustu. Wchłania się nieco wolniej, ale nie ma tak nachalnego zapachu. Dobrze się rozprowadza i nawilża skórę dłoni. Zamykany na ,,klik". Pozostawia warstwę ochronną.



Skład jest podobny:
Aqua, Stearic Acid, Paraffinum Liquidum, Sorbitol, Ricinus Communis Seed Oil, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol Soyate, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Linolenate, Glyceryl Oleate, Triethanolamine, Dimethicone, Hydrolyzed Keratin, Tocopheryl Acetate, Lactic Acid, Propylparaben, Methylparaben, Imidazolidinyl Urea, BHA, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

Głównie woda, kwas stearynowy, parafina, alkohole, gliceryna, mnóstwo parabenów i innej chemii. 


3. Garnier, Regenerujący Krem do Rąk, Intensywna pielęgnacja
Krem odżywia przesuszoną skórę dłoni. Zawsze sięgałam po niego, gdy moje ręce były już bardzo zniszczone. Po użyciu dłonie są miękkie i odżywione. Szybko się wchłania. Pozostawia na skórze nieprzyjemną, lepką warstwę ochronną. Jestem w stanie wyczuć delikatny, bliżej nieokreślony zapach. Posiada śliczny, jasny różowy kolor. Zamknięty jest w czerwonej tubce z białą nakrętką. Kosztuje około 8-9 złotych.





Składniki:
Aqua/Water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Glyceryl Stearate SE, Dimethicone, Allantoin, Sodium Polyacrylate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Cl 14700 / RED 4, Linalool, Geraniol, Eugenol, Limonene, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citral, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Parfum / Fragrance, (F.I.L. B45875/1)

Na ten krem patrzę nieco przychylniej. Oparty jest na wodzie i glicerynie. Możemy doszukać się również alkoholi. Znajdziemy tu także znikomą ilość substancji zapachowych.


4. Evrēe, Max Repair, Krem do rąk
Ten produkt odkryłam stosunkowo niedawno. Krem znajduje się w czerwonej tubce zamykanej na ,,klik". Zawiera składniki aktywne - olejek arganowy, olejek avocado, d-panthenol i emolienty roślinne. Bardzo szybko się wchłania. Pozostawia lekki film bez uczucia lepkości. Zapach jest dla mnie nieprzyjemny - określany jako kwiatowy, jednak ja wyczuwam tylko przypominający tanie mydło zapachowe. Po użyciu dłonie są odżywione i miękkie w dotyku, a nawilżenie jest długotrwałe (krem nie zmywa się po pierwszym myciu rąk). Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że to będzie produkt, przy którym zostanę na dłużej. Jest najlepszym kremem jakiego używałam do tej pory. Jego cena to około 9-10 złotych.




Skład:
Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride*, Glycerin**, Urea, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil**, Glyceryl Stearate*, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Cera Alba (Beeswax), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter**, Persea Gratissima (Avocado) Oil*, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Hexyl Laurate, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isehexadecane, Polysorbate 80, Argania Spinosa Kernel (Argan) Oil**, Panthenol, Allantoin, Dimethicone, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Parfum (Fragrance)
* surowiec pochodzenia roślinnego
**surowiec zaaprobowany przez ECOCERT

A Wy jakiego kremu używacie? :)

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Jeszcze żadnego z tych kremów nie miałam ale może na któryś się skuszę :)
    blantt1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam krem z Garniera ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam mojego ukochanego kremiku o zapachu kandyzowanej pomarańczki i cynamonu, polecam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pożyteczne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do rąk Garnier- to mój faworyt! Jest po prostu rewelacyjny!
    Zalety regularnych posiłków- sprawdź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo przeszkadza lepka warstwa, którą pozostawia :(

      Usuń
  6. Kupiłam sobie właśnie ten krem z evree :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem do rąk z garnier jest świetny. Sama go używam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś dobrego, haha :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!