Essence the gel nail polish nr 27


Cześć :)

   Przepraszam za brak postu w niedzielę - sprawy osobiste uniemożliwiły mi jego opublikowanie. No nic, wszystko nadrobimy :)
   Zapraszam do przeczytania kolejnej recenzji. Dzisiaj omówię lakier firmy Essence z linii ,,the gel nail polish".
  Generalnie, jest w czym przebierać. W tej dość szerokiej gamie kolorystycznej znajdziemy wiele soczystych kolorów, ale też pastele czy metaliczne srebro lub złoto :) Niedawno znalazłam kilka lakierów o wykończeniu matowym i żelkowym.
   W tym poście mamy do czynienia z lakierem o kremowym wykończeniu, który posiada numer 27 ,,don't be shy!" - cudowny, soczysty limonkowozielony kolor. Idealny na lato albo gdy chcemy oderwać się od ponurych i zimnych kolorów w jesienno-zimowym okresie.





   Producent zapewnia, że otrzymamy trwały, żelowy manicure bez użycia lampy UV czy LED.

Lakier nakładałam bezpośrednio na odżywkę Eveline 8w1 Total Action, którą obecnie testuję. Nie używałam żadnego top coat'u i ku mojemu zaskoczeniu lakier pięknie się błyszczy.
   Krycie jest przeciętne. Jedna cienka warstwa nie wystarczyła mi do pełnego pokrycia, po drugiej nie miałam większych zastrzeżeń, jednak trzeba uważać z nakładaniem. Warto poczekać do pełnego wyschnięcia. Na dwóch paznokciach zauważyłam prześwity, ale nie są one bardzo widoczne.




   Trwałość tego produktu oceniam na 4 - na moich paznokciach trzymają się około 3 dni.

   Buteleczka w jakiej otrzymujemy lakier jest w opływowym kształcie, szklana z plastikową zakrętką, na której możemy znaleźć wypukłą literkę ,,e".

   Konsystencja jest bardzo ciekawa. Lakier nie spływa ani nie ciągnie się - nie jest zbyt gęsty. Rozprowadzanie ułatwia szeroki, zaokrąglony pędzelek.





   W moim przypadku lakier schnął bardzo długo. Do pełnego wyschnięcia musiałam czekać około 30 minut.Produkt ten możemy znaleźć w wielu drogeriach stacjonarnych jak i internetowych, outletach kosmetycznych, czy na allegro. Lakiery są dostępne od kwietnia 2015 roku.









   Jak Wam się podoba? Macie jakieś lakiery z tej firmy? :)






Udostępnij ten post

2 komentarze :

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!