Pierwsze koty za płoty, czyli post numer jeden :)

Witajcie!
   Na wstępie wypada się przedstawić - mam na imię Laura i chodzę do szkoły średniej. Bez pomalowanych paznokci nie jestem sobą.

 Malowaniem i zdobieniem paznokci zajmuję się amatorsko. Chcę się podzielić moimi opiniami na temat produktów oraz pomysłami. Mogę obiecać, że będzie kolorowo i różnorodnie, ponieważ uwielbiam wszystkie kolory zaczynając od bieli, przechodząc przez żółć, pomarańcz, czerwień, dziewczęcy róż, fiolet i kończąc na szarości oraz głębokiej czerni.
 Kiedyś myślałam o założeniu konta na serwisie YouTube, jednak to nie moja bajka.
Pisać lubię, może poprawię swoje umiejętności - stwierdziłam - założę bloga, to nic nie kosztuje :)
 Dopiero zaczynam przygodę z blogiem tematycznym, więc proszę o wyrozumiałość. Myślę, że warto zaobserwować i cierpliwie czekać na kolejne posty.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam cieplutko

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!