Golden Rose Color Expert - 69


   Święta, święta i po świętach :)

Mam nadzieję, że ten czas minął Wam spokojnie, bezpiecznie w miłej, rodzinnej atmosferze.
   Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu firmy Golden Rose. Jest to lakier z serii Color Expert.



 




   Pierwsze co można zauważyć przy tych lakierach to bardzo szeroka gama kolorystyczna. Jeśli się nie mylę, obecnie w sprzedaży są 104 odcienie. Znajdziemy wiele soczystych, energetyzujących kolorów, ale również pastele, ,,nudziaki" lub takie o wykończeniu metalicznym.
   Kolor w mojej buteleczce ma numer 69. Ma złote, metaliczne wykończenie. Moim zdaniem jest świetny na nadchodzące imprezy sylwestrowe :) 





   Formuła produktu jest bardzo przyjemna, łatwo się z nim pracuje. W rozprowadzaniu pomaga szeroki, rozłożysty, płaski pędzelek, który uwielbiam. Do pomalowania wystarczą 2-3 pociągnięcia!
Producent zapewnia doskonałe krycie. Z tym się zgodzę o ile na paznokieć nałożymy minimum 2 warstwy. Zdecydowanie nie jest to lakier jednowarstwowy, jednak po nałożeniu drugiej pokrycie jest wystarczające. 






   Lakier nie należy do szybkoschnących. Po położeniu na płytkę paznokcia jednej, cienkiej warstwy wystarczy poczekać 5 minut, ale w przypadku drugiej ten czas się wydłuża nawet do kolejnych 15-20 minut. UWAGA! Nie stosowałam top coat'u, który przyspiesza schnięcie. Przed odczekaniem tego czasu łatwo o odgniecenia, ponieważ lakier jest długo plastyczny. 


   Trwałość - u mnie trzyma się około 5-6 dni. Po tym czasie końcówki są wytarte i na pojedynczych paznokciach pojawiają się odpryski.

   Produkt jest bardzo łatwo dostępny. Możemy znaleźć go na allegro, stronie http://goldenrose.pl/, w drogeriach internetowych albo na wyspach Golden Rose.
   Jestem bardzo zadowolona z zakupu, lakier należy do moich ulubionych. Jest naprawdę dobrej jakości i należy do tych z niskiej półki cenowej. Za buteleczkę o pojemności 10,2 ml wystarczy zapłacić jedyne 6 złotych.





   Jak Wam się podoba? Zapraszam do komentowania. Trzymajcie się ciepło, pozdrawiam! :)

Udostępnij ten post

2 komentarze :

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!